וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שארלבי דין, כוכבת הסרט שזכה בפסטיבל קאן, מתה במפתיע בגיל 32

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 21:59

השחקנית והדוגמנית הדרום-אפריקאית שארלבי דין, אשר כיכבה בסרט "משולש העצבות" שזכה בפרס "דקל הזהב" בפסטיבל קאן האחרון, הלכה לעולמה במפתיע בגיל 32. בהודעה רשמית לתקשורת נמסר כי דין מתה כתוצאה ממחלה פתאומית בעת שהייתה בניו יורק

מתוך הסרט "משולש העצבות"/פסטיבל קאן

השחקנית והדוגמנית הדרום-אפריקאית שארלבי דין, אשר כיכבה בסרט "משולש העצבות" שזכה בפרס "דקל הזהב" בפסטיבל קאן האחרון, הלכה לעולמה במפתיע בגיל 32. בהודעה רשמית לתקשורת נמסר כי דין מתה כתוצאה ממחלה פתאומית בעת שהייתה בניו יורק.

"משולש העצבות" של הבמאי השוודי רובן אוסטלנד הוא אחד הסרטים המדוברים בעולם בשנה האחרונה, ובין היתר זכה בפרס דקל הזהב בפסטיבל קאן ופתח את פסטיבל ירושלים. הוא מתחיל בסצינה שנראית כאילו נתלשה מ"סיינפלד", בה דוגמן ודוגמנית מנהלים ויכוח סביב השאלה מי צריך לשלם את החשבון. המערכה השנייה שלו כבר נראית כמו "הלוטוס הלבן" עם הנג-אובר, ומתרחשת בספינת תענוגות שבה העובדים הם עבדים נרצעים של התיירים האוליגרכים, עד שהשייט יוצא משליטה ומוביל לשני קטעים בלתי נשכחים. אחד כולל מרתון הקאות ואחר פינג-פונג של ציטוטים קפיטליסטים ומרקסיסטים. הקטע השלישי הוא כבר שילוב של "אבודים", "בעל זבוב" ו"אזור הדמדומים".

"משולש העצבות" יוצג גם בפסטיבל טורונטו הקרוב ובהמשך גם בפסטיבל ניו יורק. בחודש אוקטובר הוא צפוי לצאת לאקרנים.

השחקנית שרלבי דין. Pascal Le Segretain/Getty Images, GettyImages
השחקנית שרלבי דין/GettyImages, Pascal Le Segretain/Getty Images

בנוסף לתפקיד ב"משולש העצבות" לצד וודי הארלסון והאריס דיקנסון, דין גילמה גם את סיונייד בסדרה "ברק שחור" של רשת CW.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully