וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התלונות: דמותו של ג'ף גרלין מוצאת את מותה בגולדברגים

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 9:30

"הגולדברגים" תחזור ב-21 בספטמבר לעונה העשירית שלה ברשת ABC, אך ללא כוכב הסדרה ג'ף גרלין - זאת בעקבות מספר תלונות על התנהגות בלתי הולמת. ב"תרגיע" שחוזרת לעונתה ה-12 בקרוב גרלין דווקא יישאר

השחקן ג'ף גרלין. Matt Sayles, AP
גרלין/AP, Matt Sayles

"הגולדברגים" תחזור ב-21 בספטמבר לעונה העשירית שלה ברשת ABC, אך ללא כוכב הסדרה ג'ף גרלין - זאת בעקבות מספר תלונות על התנהגות בלתי הולמת. בריאיון לאנטרטיימנט וויקלי, הסביר מפיק הסדרה אלכס בארנו, כי העונה תיפתח בקו עלילה לפיו דמותו של גרלין, מורי גולדברג, מצאה את מותה. "זו הולכת להיות משפחה שלא הפנימה עדיין את העובדה שהאבא שלהם איננו, אבל המשיכה הלאה בדרך כלשהי", אמר בארנו.

התלונות נגד גרלין נוגעות בעיקר לבדיחות סקסיסטיות על הסט, כולל שימוש במילה "וגינה", ובנוסף נהג לחבק אנשים מבלי לבקש את הסכמתם, דבר שגרם לחלק מהעובדים להרגיש לא בנוח. בתגובה אמר גרלין לוניטי פייר: "אתם יודעים איך אני, דובון שמנמן ורך שאוהב להתחבק". הקש ששבר את גב הגמל היה לאחר שצעק על שני עובדים על הסט. לגבי הטענות על שימוש בשפה לא נאותה הוסיף: "זה תמיד אותו דבר. אני אמרתי כמה דברים מטופשים שאני לא יכול להאמין שמישהו נפגע מהם, אבל הם חשבו שזה לא ראוי. אני לא מפוטר בגלל זה, אנחנו פשוט חושבים אחרת".

לארי דיוויד, ג'ף גרלין, תרגיע - עונה 11. HBO,
אצל לארי הוא נשאר. גרלין ודיוויד/HBO

עזיבתו של גרלין לא באה בהפתעה, לאחר שהגיע להסכם על עזיבתו עם סוני, מפיקת התכנית, ברקע חקירת משאבי אנוש בעניינו. למעשה, גרלין עזב עוד לפני צילומי העונה התשיעית, כאשר כבר בפרקי הסיום של העונה השתמשו בכפיל גוף של גרלין, ובצילומים ישנים שלו. בתעשייה היו שמועות על כך ששחקן אחר ילוהק במקומו לרגל העונה העשירית, אך כאמור ההחלטה בסוף היא להרוג את הדמות בסדרה. בכך זו תהיה הדמות השנייה, שמבוססת על אנשים אמיתיים, שתמות בסדרה, לאחר מותו של השחקן ג'ורג' סיגל, שגילם את הסבא אלברט, ובכך הביא למותה של הדמות גם בסדרה.

במקביל לסילוק של גרלין מהמסך של ABC (חברת בת של דיסני), מעניין לציין כי ב-HBO הודיעו לאחרונה על חזרתה של "תרגיע" של לארי דיוויד לעונה 12, בה ג'ף גרלין הוא דמות מרכזית.

זו לא הפעם הראשונה שתרבות הביטול "הורגת" דמות טלוויזיה, זאת לאחר שרוזאן בר פוטרה מהסדרה "רוזאן" שנושאת את שמה, לאחר התבטאויות גזעניות בטוויטר הפרטי שלה. הסדרה, שבדיוק חזרה לעונת איחוד מצליחה, המשיכה בלעדיה תחת השם "הקונרים", בהשתתפות שאר הדמויות אך ללא אם המשפחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף גרלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully