וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי נגד הפרסומת של סטטיק: "הוא עובר משבר, ופרטנר לא מגלים רגישות"

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 15:50

הזמר מתח ביקורת על הפרסומת החדשה של החברה, שבה סטטיק - שבשבועות האחרונים פירק את השותפות עם בן אל תבורי ומתמודד עם משבר גם בחייו הפרטיים - שר וריאציה על השיר "Mr. Lonely": "הוא לא הצעצוע שלכם". פרטנר בתגובה: "הקמפיין נכתב לפני חודשים"

עידן עמדי. ניר פקין
כועס על הקריאייטיב. עמדי/ניר פקין

הזמר עידן עמדי מתח היום (רביעי) ביקורת על הפרסומת של סטטיק לחברת פרטנר, והאשים כי החברה מנצלת את המשברים בחייו של המוזיקאי לצרכי פרסום. בפרסומת שר סטטיק - שבשבועות האחרונים מתמודד עם פירוק הצמד שלו עם בן אל תבורי כמו גם עם משבר בחייו האישיים - וריאציה על השיר "Mr. Lonely" של בובי ווינטון.

"אתמול בלילה ראיתי פרסומת של חברה סלולרית. חשבתי ששווה לדבר על זה, גם לטובת אמנים שעוקבים פה וגם בכלל", אמר עמדי בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו.

"אותו אמן [שבפרסומת] עובר משבר בחיים הפרטיים שלו ובקריירה שלו ועדיין, המפרסם החליט להעמיד אותו בפרסומת ולשיר 'לונלי'. חשבתי על איש הקריאייטיב שכתב את הפרסומת הזו ואמרתי לעצמי: 'מעניין אם הוא היה עובר משבר בחיים הפרטיים שלו, אם הוא היה מוכן לעשות איפור-שיער ולשיר על זה'. אחרי זה לראות את אותו אמן מתראיין, זה היה עוד יותר מכווץ-לב, לראות שבאמת עובר עליו משהו. אני לא נאיבי ואני יודע שמעורב פה כסף גדול והכול בסדר, אבל יש מקום לרגישות. קניתם בסוף פרזנטור בגלל הערכים לו, בגלל מה שהוא מייצג, לא קניתם את הכאבים שלו, הוא לא צעצוע שלכם".

בחברת פרטנר דחו את הביקורת. "הקמפיין, שנכתב לפני כחודשיים, מתייחס לסיב הפרטי של פרטנר, אינטרנט אולטרה מהיר שלא חולקים עם השכנים", הסבירו בחברה את הקישור למילה "lonely".

סטטיק עצמו הגיב בסטורי שהעלה לאינסטגרם: "אני רק רוצה להבהיר שהקריאייטיב לפרסומת נוצר ואושר הרבה לפני כל הבלגן שאתם מכירים, עוד לפני שאפילו אני ידעתי לאן הרוח נושבת - בכל ההיבטים. מהון להון הדברים התגלגלו כמו שהם התגלגלו ויצא שיש פה אירוניה בנוגע לנושא השיר אל מול החיים עצמם. צירוף מקרים לחלוטין - אלא אם כן אתם מאמינים שהכל קורה מסיבה. השותפות שלי עם פרטנר למזלי הפכה מעבר לכלכלית ועומדים שם אנשים שאני מאד אוהב. תודה על הדאגה אבל הכל נעשה בחיוך והשתלשלות הדברים קשורה יותר לגורל מאשר לניצול המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully