וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של נירו לוי: מתקשר עם סביבתו וצפוי להשתחרר בימים הקרובים

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 10:20

משפחתו של השחקן נירו לוי ובית החולים איכילוב הודיעו כי חל שיפור משמעותי במצבו. "הוא בהכרה, מתקשר עם הסביבה וצפוי להשתחרר בימים הקרובים ממחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול", נמסר

משפחתו של השחקן נירו לוי ובית החולים איכילוב הודיעו כי חל שיפור משמעותי במצבו. "הוא כעת בהכרה, מתקשר עם הסביבה וצפוי להשתחרר בימים הקרובים ממחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול בחטיבה האורתופדית", נמסר. "משפחת לוי מבקשת לומר תודה לכל עם ישראל על החיבוק, הדאגה, העזרה והתפילות ומאמינה שנירו יחזור לשמח את עם ישראל".

השחקן ניר (נירו) לוי בהפגנת המחאה על המשבר הפיננסי בעקבות נגיף הקורונה, בכיכר רבין בתל אביב, 11 ביולי 2020. שגיא בן נון, מערכת וואלה!
יחזור לשמח. נירו לוי/מערכת וואלה!, שגיא בן נון

השחקן נירו לוי נפגע לפני שבוע באורח קשה בתאונת דרכים בתל אביב. השחקן בן ה-54 ("רמזור", "החברים של יאנה", "שנות הירח", "משחק החיים"), שרכב על אופנוע, נפגע מרכב ברחוב שלמה גורן בתל אביב ופונה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. לפי החשד, נהג הרכב הפוגע חצה את הצומת ברמזור אדום ופגע בנירו לוי. אחרי שנותח, מצבו התייצב. הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי והיום כאמור יצאה ההודעה על השיפור המשמעותי במצבו.

ניר (נירו) לוי נולד ביוני 1968 וגדל בחיפה. לאחר שירותו הצבאי, למד משחק בבית הספר למשחק בית צבי. בשנת 1996 פרץ לתודעה בסדרה "הפוך" בערוץ 2. מאוחר יותר בלט בין השאר בסדרה "רמזור" של ערוץ 2, בה שיחק לצד אדיר מילר וליאור חלפון את דמותו של חפר המזוהה איתו במיוחד. עוד שיחק בין השאר בסדרות "משחק החיים", "מיכאלה", "בן בהפתעה", "מי נתן לך רישיון", "גאליס", "כפולה", "שנות הירח" ובתכניות הריאליטי "האח הגדול VIP" ו"גולסטאר".

לוי זכה בפרס אופיר בקטיגורית השחקן הראשי הטוב ביותר על תפקידו בסרט "החברים של יאנה" של אריק קפלון. סרטים נוספים בהם שיחק: "ז'נטילה", "מוש", "כיכר החלומות", "חוכמת הבייגלה", "אהבה קולמביאנית", "ריקי ריקי", "ימים של אהבה", "אצבע אלוהים" ו"הבלדה לאביב הבוכה".

לוי שיחק גם בתיאטרון, בין השאר בהצגות "פילומנה", "השיבה מהמדבר" וב"פריילופ", שעל משחקו בה זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל עכו. בנוסף, העלה מופע יחיד בשם "המופע של נירו לוי" ובשנת 2005 הוציא אלבום עם אחיו המוזיקאי ערן לוי, "האחים לוי" שמו. ובשנת 2017 פתח בית ספר למשחק בחיפה. ללוי שני ילדים מנישואיו הראשונים.

  • עוד באותו נושא:
  • נירו לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully