וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית זוכת האוסקר ג'יין פונדה חשפה כי אובחנה עם סרטן

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 7:36

פונדה חשפה כי אובחנה עם סרטן וכי היא עוברת טיפולי כימותרפיה. בפוסט באינסטגרם כתבה השחקנית בת ה-84 כי אובחנה עם לימפומה שאינה מסוג הודג'קין והוסיפה כי מדובר בסרטן שניתן לטפל בו: "אני בת מזל שיש לי ביטוח בריאות וגישה למיטב הרופאים בניגוד לרבים בארה"ב"

פונדה/וואלה! NEWS

השחקנית זוכת האוסקר ג'יין פונדה חשפה כי אובחנה עם סרטן וכי היא עוברת טיפולי כימותרפיה. בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה השחקנית בת ה-84 כי אובחנה עם לימפומה שאינה מסוג הודג'קין והוסיפה כי מדובר בסרטן שניתן לטפל בו: "80 אחוז ממי שאובחן איתו שרד, כך שאני מרגישה בת מזל".

"אני בת מזל גם משום שיש לי ביטוח בריאותי וגישה למיטב הרופאים והטיפולים", הוסיפה. "אני מבינה, וזה מכאיב לי, שיש לי פריווילגיה בכך. כמעט לכל משפחה באמריקה שהתמודדה עם סרטן אין גישה לטיפול בריאותי איכותי כפי שאני מקבלת וזה לא צודק".

פונדה סיפרה כי היא עוברת טיפול כימותרפיה כבר חצי שנה: "האמינו לי, אני לא אתן לכל זה להפריע לפעילות האקלים שלי. הסרטן הוא מורה ואני שמה לב לשיעורים שהוא מלמד אותי. דבר אחד שהוא כבר הראה לי הוא החשיבות של קהילה - של גידול והעמקת הקהילה כך שלא נהיה לבד. הסרטן, לצד הגיל שלי שהוא כמעט 85 - בהחלט מלמד את החשיבות של הסתגלות למציאות חדשה".

ג'יין פונדה על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
80 אחוז מבריאים. פונדה/GettyImages

ג'יין פונדה החלה את הקריירה שלה בתחילת שנות השישים. היא זכתה בשני פרסי אוסקר לשחקנית הטובה ביותר עבור תפקידיה בסרטים "נערת הטלפון והבלש" (1971) ו"השיבה הביתה" (1978). בנוסף היא ידועה בזכות פעילותה הפוליטית והחברתית. היא הייתה נשואה מספר פעמים, בין השאר לאיל התקשורת טד טרנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully