וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופה קפואה וערומה של סילבסטר סטאלון נמצאה בחנות עתיקות

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 23:54

זוג אוסטרלים חובבי עתיקות נתקלו בגופה קפואה של סילבסטר סטאלון במרתף של חנות עתיקות בעיירה קטנה מערבית לסידני. אחרי שנרגעו, גילו שמדובר בדגם מוקפא של הכוכב ששימש לסרט "איש ההרס" והוא מוצע למכירה ב-4 אלף דולר

הטריילר לסרט "איש ההרס"/warner bros

גופה קפואה של סילבסטר סטאלון זה לא מסוג הדברים שהיית מצפה למצוא בחנות עתיקות, אבל זה בדיוק מה שקרה לזוג אוסטרלי שחפר בחנות העתיקות של קטומבה ומצא במרתף את כוכב "רוקי" ו"רמבו" יושב על ברכיו עירום וקפוא. אחרי שהסדירו את הנשימה, הבינו שמדובר בבובת שעווה של סטאלון ששימשה כאביזר בסרט "איש ההרס" מ-1993, שם דמותו הוקפאה והוחזרה לחיים.

הדגם ה"מוקפא קריוגנית" של הכוכב ההוליוודי מוצע למכירה בסכום של 4 אלף דולרים ובעוד שחלקכם בוודאי יתהו מה כבר יש לכם לעשות בבית עם בובה מטרידה מעט של סטאלון העירום, חובבי קולנוע ואספנים ישמחו לשים את ידם על הבובה הזאת. הממצא הנדיר הזה נחשף עי" הקרמיקאית ביי בלינגהאם שביקרה בחנות בבקטומבה, ניו סאות' ויילס, עם בעלה.היא שיתפה את התמונות באינסטגרם וכתבה: "עתיקות בקטומבה, מחפשת דברים מוזרים. זה לא אכזב. מה לעזאזל?!"

בלינגהאם סיפרה: "בעלי ואני היינו בנופש של כמה לילות בקטומבה. זה כפר מטורף והאמפוריום וינטג' קטומבה היא כנראה חנות העתיקות הכי מטורפת שלהם. במורד המדרגות צילמתי בובה מוזרה ומטרידה למדי וחשבתי 'כן, זה הממצא המוזר של היום'". מאוחר יותר בלינגהאם הסירה את התמונות מהאינסטגרם, אך אלו כבר הופצו בטוויטר ע"י המשתמש אדם האוס שהסביר בדיוק מה מקור הבובה הזאת: "במהלך שנות ה-90, גרסאות פרופ של דמותו הקפואה קריוגנית של סילבסטר סטאלון ב'איש ההרס' נתלו מהתקרות של מסעדות פלאנט הוליווד. כעת צץ לו ג'ון ספרטן שהופשר בעיירה כפרית באוסטרליה"..

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ואכן, מעריציו זיהו מהר מאוד את האביזר מסרט הפעולה "Demolition Man" בכיכובם של סטאלון וסנדרה בולוק, בו השוטר ג'ון ספרטן (סטאלון) הוכנס לקיפאון קריוגני והופשר בעתיד (בשנת 2032) כדי לסייע בתפיסת הפושע הגדול בגילומו של ווסלי סנייפס.

כך נראתה הבובה בסרט:

בובת השעווה של סילבסטר סטאלון מהסרט "איש ההרס". Warner Bros,
בובת השעווה של סילבסטר סטאלון מהסרט "איש ההרס"/Warner Bros

והנה סטאלון האמיתי "לאחר שהופשר":

סילבסטר סטאלון בסרט "איש ההרס". ©Warner Bros/Courtesy Everett C,
סילבסטר סטאלון בסרט "איש ההרס"/©Warner Bros/Courtesy Everett C

אדם אמר לניוזוויק: "ניתן להניח שהבובה המקורית הועברה לתלייה במסעדת פלאנט הוליווד בסניף שבסידני". רק שני סניפי פלאנט הוליווד נפתחו באוסטרליה, אך הם נסגרו לצמיתות בשנת 2002. אדם הוסיף: "אחרי שהמקום נסגר, הבובה ככל הנראה נשארה במקום שהפך ל-Star Bar עד שגם זה סגר את שעריו ב-2020".

בלינגהאם מודה שהיא לא בדיוק מעריצה של סטאלון ולכן לא רכשה את פריט האספנים הזה: "מעולם לא ראיתי את 'איש ההרס'", היא אמרה, "אני מאלה המעצבנים שלא מצליחים לזכור את השם או את נקודות העלילה של הסרט, אבל כן זיהיתי שזה סילבסטר סטאלון, על אף המצב של סיוט הלטקס הזה".

היא הוסיפה: "הוא נראה כמו תאונת דרכים שאף אחד לא יכול להסיט ממנה את המבט אבל אני בטוחה שהוא ימצא בית חם בקרוב. אומרים שיש שוק לכל דבר, אז רק צריך למצוא את הקהל. אני מקווה לקבל אחוזים מהמכירה".

על אף שהכותרות האחרונות בנוגע לסילבסטר סטאלון עוסקות בגירושים שלו מאשתו, ג'ניפר פלאבין, אחרי 25 שנות נישואים, אנחנו חזרנו אחורה ל-4 במאי השנה אז הודיע סטאלון שסרט ההמשך ל"איש ההרס" נמצא בשלבי פיתוח, כך שמי שחושב לשים את ידו על הבובה הקפואה - כנראה שכדאי שיעשה את זה עכשיו כי ערכה צפוי לעלות חזרה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully