וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקהל אגרסיבי ומטריד": בגלל האלימות - בוטלו 4 פסטיבלי מוזיקה אלקטרונית

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 20:40

בעקבות אירועי האלימות שנרשמו בפסטיבלים בעת האחרונה, ובעיקר בפסטיבל המוזיקה הבינלאומי זאמנה בשבת, החליטה קבוצת בלוסטון לבטל את פסטיבל המוזיקה האלקטרונית "דיי זירו" ופסטיבלים נוספים. גיא בסר, מבעלי בלוסטון, לוואלה! תרבות: "זו סכנת מוות"

מהומה בפסטיבל זאמנה, חוות רונית/טיקטוק

בעקבות אירועי האלימות והכאוס שנרשמו בהופעות ובפסטיבלים בעת האחרונה, ובעיקר בפסטיבל המוזיקה הבינלאומי זאמנה בשבת האחרונה ובהופעה של די-ג'יי בלאק קופי ביום חמישי, חברת ההפקה "בלוסטון" החליטה לבטל את הפסטיבל האלקטרוני Day Zero, כמו גם פסטיבלים נוספים שהיו מתוכננים להמשך. בין השאר החליטה בלוסטון לבטל את הופעתו של די-ג'יי מונולינק ואת פסטיבל סירקולוקו. כל מי שקנה כרטיס לפסטיבלים הללו יקבל במלואו את ההחזר.

בהודעה שפרסמה בלוסטון, נכתב: "לאור האירועים האחרונים שנחשפו בתקשורת, קבוצת בלוסטון מודיעה על עצירה מיידית של הפסטיבלים האלקטרונים בישראל בהם היא מעורבת (תחת המותג "דה טריפינג"). תופעת ההתאגדויות האלימות של "תאי טרור שערים", החודרים לאירועים באלימות תוך רמיסת קהל חף מפשע היא פצצה מתקתקת. כקבוצת התוכן וההפקות הגדולה בישראל, לקחנו החלטה אחראית לשים את בטיחות המבלים, כמו גם עובדי ההפקה השונים, בראש סדרי העדיפויות. באנו מאהבה, נשוב כשהאהבה תשוב".

מהומה בפסטיבל זאמנה, חוות רונית. טיקטוק, צילום מסך
לא נאפשר/צילום מסך, טיקטוק

גיא בסר, מבעלי קבוצת בלוסטון, הסביר לוואלה! תרבות: "התופעה הזאת של אלפי צעירים אגרסיביים שמגיעים ללא כרטיסים לארועים אלקטרוניים, מתפרצים על הגדרות ובכניסות ורומסים קהל שרכש כרטיסים ללא אבחנה ומטרידים מינית - גורמת לנו לגלות אחריות כלפי הקהל והעובדים שלנו ולעצור כרגע את הפסטיבלים האלקטרוניים עד שנמגר את התופעה. כרגע מבטלים ארבעה אירועים כולל 'דיי זירו' שהיה אמור להתקיים בעוד כשבועיים. אנחנו לא יכולים לקיים אירוע עם קהל אגרסיבי שמטריד, ולא מוכנים לראות מראות כמו שנראו באירוע בחוות רונית, שאנשים ללא כרטיסים נכנסים לאירוע.

"אנחנו מגלים אחריות ועוצרים את זה כרגע עד שנמצא פתרון. אנחנו לא נאפשר במה לאלימות. מאחר ואין לנו יכולת להתמודד, למרות כמויות אבטחה מטורפות לא מצליחים לעצור את התופעה הזאת. עוצרים כי יש פה סכנת מוות ואנחנו לא מוכנים שהקהל בטעות ייפגע בגלל חוליגנים, שמתרפצים ולא רואים בעיניים. בסופו של דבר אנחנו מתמודדים עם חברות אבטחה שלא מצליחות לספק כוח אדם ראוי לארועים. אירוע צריך להעשות בכיף ואהבה ולא במלחמה".

בשבת האחרונה כאמור נרשם כאוס עצום בפסטיבל המוזיקה הבינלאומי זאמנה שהתקיים בחוות רונית. רבים מהמבלים עוכבו בשערים זמן רב, ובשל הדוחק הבלתי נסבל, רבים מהם פרצו את הגדרות ונכנסו פנימה. בליין מסר לוואלה! תרבות: "הכניסה הייתה צפופה. חלק מהאנשים נפצעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully