וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משהו קורה איתי הבוקר": מגישת חדשות קיבלה שבץ בשידור חי

6.9.2022 / 10:10

מגישת NBC באוקלהומה, ג'ולי צ'ין, פונתה לבית החולים לאחר שקיבלה שבץ בזמן שידור חי. האירוע התרחש כאשר צ'ין התקשתה לקרוא דיווח מהטלפרומפטר ונראתה מבולבלת

מגישת החדשות עברה "התחלה של שבץ מוחי" בשידור חי/KJRH-TV

מגישת מהדורת החדשות של רשת KJRH של NBC באוקלהומה, ג'ולי צ'ין, פונתה לבית החולים לאחר שקיבלה שבץ בזמן שידור חי. האירוע התרחש ביום שבת האחרון, כאשר צ'ין התקשתה לקרוא דיווח מהטלפרומפטר. המגישה נראתה מבולבלת וניסתה לקרוא את הידיעה מספר פעמים, אך לבסוף הודתה שאינה יכולה להמשיך. "אני מצטערת, משהו קורה איתי הבוקר ואני מתנצלת בפני כולם", אמרה, "בואו פשוט נעביר את השידור למטאורולוגית אנני בראון".

צ'ין לא חזרה אחר כך לשידור ועמיתיה התקשרו מיד למוקד החירום, לאחר מכן היא פרסמה פוסט בפייסבוק תוך הסבר על האירוע. "הרופאים מאמינים שהייתה לי התחלה של שבץ בשידור חי, חלקכם הייתם עדים לזה. אני כל כך מצטערת שזה קרה".

ככה זה נראה בשידור

המגישה הוסיפה כי הרגישה "מעולה" לפני השידור, אך החלה לפתע לאבד את הראייה והתחושה ביד ובזרוע. "ידעתי שאני בצרות גדולות כשהפה שלי לא אמר את המילים שהיו ממש מולי בטלפרומפטר", אמרה צ'ין. "אם צפיתם בשבת בבוקר, אתם יודעים כמה ניסיתי להמשיך את השידור, אבל המילים פשוט לא יצאו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"אני שמחה לשתף אתכם שהבדיקות שלי חזרו והכל נהדר. בשלב זה, הרופאים חושבים שהיו לי התחלה של שבץ מוחי, אבל לא שבץ מלא. יש עדיין הרבה שאלות והמון לעקוב אחריו, אבל בשורה התחתונה אני אמורה להיות בסדר", היא חשפה.

צ'ין אמרה שתחזור לכיסא מגישת החדשות כדי לחלוק עם הצופים עוד סיפורים אחרי שהרופאים יאשרו לה.

  • עוד באותו נושא:
  • מגישה
  • שבץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully