וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מטורף לחלוטין": טום קרוז עמד על כנפי מטוס באוויר, המעריצים לא האמינו

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 14:54

סרטון שצילם טום קרוז לכבוד סינמה-קון מוקדם יותר השנה, הגיע כעת לרשת ומהמם את הגולשים. במסגרתו כוכב "אהבה בשחקים" ו"משימה בלתי אפשרית", הידוע בכך שהוא מבצע את הפעלולים המסוכנים בעצמו, עומד על כנפיו של מטוס קל בעודו באוויר ומזמין את הקהל לצפות בסרט. צפו

טריילר הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק"/פסטיבל קאן, אולפני פראמונט

טום קרוז ידוע בכך שהוא מבצע בעצמו את הפעלולים המסוכנים בסרטים שבכיכובו, דוגמת "משימה בלתי אפשרית". במקרה הזה הוא שוב עושה זאת, אבל לא כחלק מהסרט אלא לשם קידומו. צילומי סרטון שהקליט השחקן עבור משתתפי הסינמה-קון שנערך בלאס וגאס באפריל האחרון, מצא את דרכו עכשיו לאינטרנט.

השחקן, שקידם את "אהבה בשחקים: מאווריק" באותו זמן, הצטלם כשהוא עומד על מטוס קל דו-כנפי בזמן שהוא טס מעל קניון בדרום אפריקה, שם הוא והבמאי כריסטופר מקוורי צילמו את הסרט החדש בסדרת "משימה בלתי אפשרית". "אני מצטער על כל הרעש", אומר קרוז בסרטון בעודו כפוף על גוף המטוס בגובה אלפי מטרים. "כפי שאתם יכולים לראות, אנחנו מצלמים את הסרט החדש של 'משימה בלתי אפשרית'".

מקוורי עצמו אף הוא מתארח בסרטון: הוא מטיס מטוס דו-כנפי נוסף שנעצר ליד זה של קרוז, כדי לומר לו שהם מאבדים אור יום והדלק אוזל. קרוז נעתר, נפרד ואומר למצלמה: "נתראה בקולנוע" בהצדעה ובחיוך המפורסם שלו, בעוד הוא עומד על הכנף והמטוס דואה הצידה בעוד קרוז נראה כמי שמאתגר את חוקי הגרביטציה.

הגולשים בטוויטר הגיבו בהשתאות ובתרועות. "ביצים מפלדה", כתב אחד. מישהו אחר שיתף את הווידאו וצייץ: "טום קרוז מטורף לחלוטין, ואני אוהב אותו מהסיבה הזו". שלישי כתב: "כולם חושבים שטום קרוז משוגע כי הוא קפץ על ספה, אבל הם מתעלמים מכך שהוא באמת שם בחוץ עומד לו על מטוס דו-כנפי בן עשור כאילו זה עוד יום שני".

עם או בלי קשר לקידום המסוים הזה, "אהבה בשחקים: מאווריק", שיצא לאקרנים בחודש מאי האחרון, הפך לסרט הרווחי ביותר של קרוז אי פעם. צפו בקטע למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully