וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר מוזר בן 11 שנה כובש את המצעדים בגלל וידוי סקס פרוע

8.9.2022 / 0:02

הכל התחיל מבחור שלא הבין למה החברה שלו נרתעת מלקיים איתו יחסי מין בגלל השיר שהוא משמיע ברקע. אבל אז הוא פרסם את השיר - והפך לבדיחה בכל רחבי הרשת

גולשים צוחקים על הבחור שעושה סקס לצלילי השיר CBAT/טיקטוק

האינטרנט מלא בסיפורים מוזרים ונפלאים, אבל זה בהחלט שובר שיא חדש. הכל התחיל לפני שבוע כשמשתמש ב-Reddit פרסם וידוי סקס על מוזיקה שהיה כל כך מטורף עד שהשיר עליו כתב זינק במצעדים של iTunes... למרות שהוא פורסם לפני 11 שנים.

המשתמש בשם TylerLife בן ה-25 פרסם את סיפורו בו היו מעורבים חברתו המסכנה בת ה-20 והשיר "Cbat" של הדי.ג'יי הסקוטי הדסון מוהוק. טיילר לייף חשף שהוא בילה זמן מה בהרכבת פלייליסט לזמן הסקס, אבל נהנה במיוחד לעשות את זה בקצב של השיר האהוב עליו 'Cbat'.

למרות שהכנת פלייליסט לבילוי במיטה זה לא משהו נדיר, יתכן שעדיף לשתף פעולה בבחירת השירים עם הפרטנר שלך לפני שיוצאים למלאכה. הוא סיפר: "חשבתי שהשיר מושלם ותמיד פימפמתי יחד עם המנגינה והרגשתי שזה נותן לי את הקצב המושלם לסקס".

הבעיה היחידה היא ששנתיים לתוך מערכת היחסים - החברה שלו גילתה לו שהיא ממש שונאת את השיר הזה ולמעשה הוא גרם לה להימנע לחלוטין ממין.

הוא כתב: "כשהתחלתי לקיים יחסי מין חקרתי דרכים להשתפר מכיוון שהייתי קצת נוקשה וכמעט לא היה לי מושג מה אני עושה. קראתי באינטרנט שאפשר לנגן מוזיקה ולהתאים את הקצב כדי להגיע לביצועים טובים יותר".

כתוצאה מכך הוא החל להרכיב את הפלייליסט שלו עם שירים שהוא הרגיש "נוח להתאים את הקצב של הגוף שלו אליהם" והוא הודה ש-Cbat הוא השיר האהוב עליו ושלדעתו זה "שיר עשיית סקס טוב עם קצב טוב, אבל אז גיליתי ש"חברה שלי שונאת את זה ואמרה שזה מכבה אותה לגמרי. אני לא מבין למה לקח לה שנתיים להגיד לי שהיא שונאת את השיר הזה... לתת לי במשך שנתיים לחשוב שחיי המין שלנו נהדרים אבל בעיניה הם פשוט גרועים בגלל המוזיקה שלי - זה הפך את את כל הזוגיות ביננו למביכה ואני קצת כועס. ניגנתי את השיר הזה בכל פעם, אז כמות הפעמים שהיא כנראה לא נהנתה מהסקס כשאני חשבתי להיפך זה מעצבן אבל גם מביך".

אנחנו מניחים שאתם כעת קצת מרחמים על הבחור, אבל חכו עד שבאמת תקשיב לשיר. ברצינות, תקשיבו לזה ותתחילו לרחם על החברה שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טיילר הודה שכעת כשהחברה שלו בכלל מסכימה לעשות איתו סקס זה מרגיש "מסורבל ומביך" ואף טען שאולי הבעיה בכלל אצלה מכיוון שהפרטנריות הקודמות שלו "מעולם לא התלוננו על השיר".

למעשה הוא כל כך מעריץ את השיר עד שהוא מזמזם אותו לעצמו בראש גם כשהם מקיימים יחסי מין בלי מוזיקה. "לאחרונה קיימנו יחסי מין ללא מוזיקה, אבל עדיין המנגינה התתנגנה לי בראש. היא זיהתה את זה וביקשה ממני להפסיק", הוא כתב.

האינטרנט, כמו האינטרנט, הפך את השיר ואת הסיפור ללהיט ויראלי. בכל רחבי טיקטוק אנשים צחקו על הבחור וקרעו אותו ואת השיר לגזרים, כשהם מחקים לכאורה את הבחור תוך כדי ביצוע סקס לקצב השיר ומשבחים את החברה שלו ששרדה ככה שנתיים.

@da.vision3

"none of my other partners complained so maybe its just her" NONE???

♬ Cbat - Hudson Mohawke
@sewphy Hope this reaches its target audience #reddit #redditstories ♬ Cbat - Hudson Mohawke
@l0rdmoldybutt

Just 2 years??? I would stay forever ?

♬ Cbat - Hudson Mohawke

אם חשבתם שהסיפור לא יכול להיות ביזארי יותר, אז אתם טועים. טיילר לא הבין מה כולם רוצים ממנו והודה שאפילו ניגן את השיר למשפחתה של חברתו ליד שולחן ארוחת הערב כשהיא סיפרה עד כמה הטעם שלו במוזיקה נורא. במקביל הוא הלך לטיקטוק כדי להדגים בדיוק איך הוא זז לפי הקצב של השיר. הוא גם הבטיח שהוא יעלה את הפלייליסט המלא שלו ליוטיוב.

אבל אז פתאום חשבון הטיקטוק שלו נמחק והגיע טוויסט נוסף בעלילה. שלושה ימים לאחר הפוסט טיילר פרסם עדכון ומסתבר שהחברה שלו כבר לא תסבול יותר מהשיר. אחותה הבינה מי עומד מאחורי הפוסט המקורי לאחר שהוא הפך לוויראלי וטיילר לייף חשף: "תשומת הלב לא הייתה בדיוק חיובית וזה לא היה הדבר הכי טוב שקרה למערכת היחסים שלי ועכשיו היא נגמרה לצערי. כנראה לא הייתי צריך לפרסם בשם האמיתי שלי".

היחיד שנהנה מכל הסיפור הזה הוא הדיג'ייי הדסון מוהוק שהשיר שלו טס במעלה המצעדים האלקטרוניים של iTunes בארה"ב והגיע למקום הראשון. הוא אפילו השתתף בבדיחה והפך את השיר ל"בחירת האמן" שלו בספוטיפיי, אבל לא שכח שהוא צריך לקדם כעת גם אלבום חדש וכתב שהשירים החדשים שלו "יותר טובים לסקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully