וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טען כי היו במערכת יחסים וניסה לסחוט אותו": ריקי מרטין תובע 20 מיליון דולר מאחיינו

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 8:56

הזמר ריקי מרטין תובע את אחיינו דניס סנצ'ז על סך 20 מיליון דולר לאחר שהאחרון טען כלפיו שניהל עמו מערכת יחסים ונהג כלפיו באלימות ומאוחר יותר חזר בו. מרטין בתביעתו: "האינטרס של האחיין היה להשיג תועלת כלכלית ולחסל את המוניטין והיושרה שלי"

ריקי מרטין/ריקי מרטין

מחזיר מלחמה: הזמר ריקי מרטין תובע את אחיינו דניס סנצ'ז על סך 20 מיליון דולר לאחר שהאחרון טען כלפיו שניהל עמו מערכת יחסים ונהג כלפיו באלימות ומאוחר יותר חזר בו. הכוכב הפורטוריקני הגיש תביעה שבה טען כי הוא נרדף, הוטרד, נרדף ונסחט על ידי אחיינו. בתביעה מתואר האחיין כמי שהאינטרס שלו היה "להשיג תועלת כלכלית, אחרת ימשיך בלהיטות לפעול כדי לחסל את המוניטין והיושרה של האמן".

לפני כחודשיים הואשם מרטין באלימות בתוך המשפחה על ידי אחיינו, שטען כי קיים מערכת יחסים בת יותר מחצי שנה עם הזמר. האחיין, המתגורר בפורטו ריקו, גם הוציא נגד מרטין צו הרחקה והוסיף כי מרטין התקשה להשלים עם הפרידה, נהג כלפיו באלימות והטריד אותו ללא הרף. אם מרטין היה מורשע, הוא עשוי היה להישלח לכלא לתקופה של עד 50 שנה.

ריקי מרטין בהיכל יד אליהו. ניב אהרונסון
ריקי מרטין/ניב אהרונסון

ימים ספורים לאחר מכן, חזר בו אחיינו של ריקי מרטין בן ה-21 מהאשמות בגין גילוי עריות והטרדה. בתגובה לכך, מרטין מסר באמצעות עורכי דינו כי התלונה הוגשה על ידי "אדם בעייתי שמעלה האשמות שווא ללא שום דבר שמבסס אותן". עורכי הדין של מרטין הוסיפו: "המאשים הודה בפני בית המשפט כי החלטתו לבטל את האשמות היא שלו בלבד, והוא לא היה תחת כל השפעה או לחץ מבחוץ, והמאשים אישר כי הוא מרוצה מהייצוג המשפטי שלו בעניין. אנו שמחים שהלקוח שלנו זכה לעשיית צדק וכעת יכול להמשיך בחייו ובקריירה שלו"

מרטין הכחיש לכל אורך הדרך את טענת אחיינו שלפיה היה ביניהם "כל סוג של קשר רומנטי או מיני". "האדם שהגיש את התלונה נאבק עם בעיות נפשיות עמוקות", מסר עורך דינו. "ריקי מרטין כמובן לא היה מעורב בשום קשר רומנטי או מיני עם אחיינו. לא רק שהרעיון הוא שקרי אלא גם דוחה. כולנו מקווים שהאדם הזה יקבל את הטיפול שהוא זקוק לו - ובאופן דחוף. מעל הכול אנחנו מקווים שהתיק הנורא הזה יבוטל ברגע שהשופט ייחשף לעובדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully