וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע וחצי לפני הגמר: דניאל הודח מבית "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 23:06

תשעה ימים לפני הגמר הגדול של עונת "האח הגדול" (רשת 13), הודח הערב (חמישי) דניאל מלכה, 94 ימים לאחר ששהה בבית האח. בכך הוא הפך למודח ה-17 של העונה והגיע למקום השמיני

האח הגדול | בר בשיחה על הזוגיות עם אליאב/רשת 13

שבוע וחצי בלבד לפני הגמר הגדול של העונה, דניאל מלכה הודח מבית "האח הגדול" ובכך הגיע למקום השמיני בעונה. בשבת הבאה, 17 בספטמבר, ייערך הגמר של האח הגדול. דניאל שהה בבית האח 94 ימים.

במוצאי שבת האחרונה הודח קאזם, שהיה אחד הדיירים הוותיקים והמרכזיים בבית, אחרי 89 ימים בבית. ביום חמישי שעבר הודח משה, ובשבת שעברה הודחו שלושה מהדיירים הוותיקים של בית האח הגדול - שרין, מרינה ואופק. האחרונה שהודחה מבית "האח הגדול" לפני ההדחה המשולשת היא ליה. לפניה הודחה דיירת ותיקה וחזקה, דינה ערמי שמחי. קודם לכן הודחו דוד ולירן, שני דיירים חדשים. חבריה של דינה לבית האח הגדול, קאזם, שרין וריוואה, מיררו בבכי כשהתקבלה הבשורה על ההדחה הדרמטית.

לפני כחודש וחצי הודחה אחת המתמודדות החזקות ביותר העונה - דיאן שוורץ. אחרי כמה ימים שבמהלכן ירדה למחתרת ולא העניקה ראיונות, שברה דיאן שתיקה והתראיינה למהדורת השבת של חדשות 13. "נעלמתי הביתה, למשפחה. אני חושבת שמגיע לכל אחד רגע לעכל את מה שעברתי, עברנו. לקח לי זמן להבין מה קורה בחוץ. קראתי טוקבקים ביומיים הראשונים והתפעלתי מהגלים שזה עשה", סיפרה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully