וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון: "המלכה הייתה חלק עצום מחיי", מיק ג'אגר: "הסבתא האהובה של האומה"

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 10:34

המוזיקאי אלטון ג'ון ספד למלכה אליזבת השנייה שהלכה היום (חמישי) לעולמה: "הובילה את המדינה עם חן, הגינות וחמימות חומלת". סולן הרולינג סטונס מיק ג'אגר הוסיף: "היא תמיד הייתה שם". השחקנית הלן מירן שגילמה אותה בסרט "המלכה": "היא הייתה התגלמות האצולה"

בווידאו: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96/קרדיט: רויטרס

המוזיקאי אלטון ג'ון, אחד הזמרים המצליחים ביותר בעולם ומי שנחשב לאייקון תרבות בריטי, ספד למלכה אליזבת השנייה שהלכה היום (חמישי) לעולמה. "יחד עם שאר האומה, התעצבתי עמוקות לשמוע על מותה של הוד מעלתה המלכה אליזבת. הייתה בה נוכחות מעוררת השראה, והיא הובילה את המדינה מבעד לכמה הרגעים הגדולים והאפלים, עם חן, הגינות וחמימות חומלת וכנה. המלכה אליזבת הייתה חלק ענק מהחיים שלי - מהילדות ועד היום הזה - ואני אתגעגע אליה מאוד".

גם המוזיקאי הבריטי מיק ג'אגר, סולן להקת הרולינג סטונס, ספד למלכה: "במשך כל חיי, הוד מעלתה המלכה אליזבת השנייה הייתה שם. אני זוכר שצפיתי בילדותי בחתונתה בטלוויזיה. אני זוכר אותה כבחורה צעירה ויפה שהפכה לסבתא האהובה של האומה. אני שולח את תנחומיי הכנים למשפחת המלוכה".

השחקנית הלן מירן, אשר גילמה את אליזבת' בסרט "המלכה", ספדה לה באינסטגרם: "הייתי גאה להיות בעולם שבו חיה אליזבת'. אנחנו מתאבלים על אישה שעם או בלי הכתר הייתה התגלמות האצולה". השחקן והקומיקאי אריק איידל כתב בטוויטר: "אליזבת הייתה אישה נפלאה עם חוש הומור נהדר. היא הייתה המלכה מאז שהייתי בן 10".

טקס אוסקר 2020 אלטון ג'ון. GettyImages
אלטון ג'ון/GettyImages

חברי להקת הביטלס הנותרים, פול מקרטני ורינגו סטאר, הגיבו אף הם למות המלכה. "האל יברך את המלכה אליזבת. שלום ואהבה לכל המשפחה", כתב רינגו בחשבון הטוויטר שלו, ואילו חברו מקרטני כתב ברוח דומה: "יברך האל את המלכה אליזבת השנייה. מיי ייתן ותנוח בשלום על משכבה. יחי המלך".

כאמור, אחר הצהריים הלכה מלכת בריטניה לעולמה בגיל 96. בנה הנסיך צ'ארלס בן ה-73 ירש את הכתר ושמו יהיה מעתה "המלך צ'ארלס השלישי". "המלכה מתה אחר הצהריים בשלווה בבלמורל. המלך והמלכה בת זוגו יישארו בבלמורל הערב וישובו מחר ללונדון", נמסר בהצהרה של משפחת המלוכה. בעקבות ההודעה הורדו הדגלים מעל ארמון בקינגהאם לחצי התורן.

מלך בריטניה החדש, צ'ארלס, ספד לאימו: "בתקופת אבל ושינוי זו, אני ומשפחתי נתנחם בידיעתנו על הכבוד והחיבה להם זכתה המלכה בצורה כה רחבה. אנחנו אבלים על לכתה של מנהיגה ואם אהובה, האובדן שלה יורגש עמוקות בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully