וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לגוון סטפני? מעריצים המומים מהמראה "הבלתי ניתן לזיהוי" שלה

13.9.2022 / 0:13

אפילו למעריצים האדוקים של הזמרת בת ה-52 הייתה אותה שאלה לאחר הופעתה האחרונה בתוכנית אירוח: "האם זו באמת גוון סטפני?"

מתיחת פנים - איך השתנתה גוון סטפני?/וואלה! סלבס

סולנית No Doubt לשעבר, הזמרת גוון סטפני עוררה סערה גדולה ברשתות החברתיות לאחר שהופיעה בתוכנית אירוח בארה"ב השבוע. סטפני, שתחגוג 53 בחודש הבא, התיישבה לראיון ב-Late Night עם סת' מאיירס כדי לדון בתפקידה הנוכחי כמאמנת ושופטת ב-The Voice - אבל במקום להתרכז במה שיה לה לספר הצופים רצו לדבר על הופעתה ה"בלתי מזוהה"
.
סטפני אמנם הגיעה לתוכנית עם השיער הבלונדיניה ארוך המזןוהה איתה ועם שמלה מרשימה המורכבת מרשתות, אבל למראה הפנים שלה היו אפילו כמה מעריצים ותיקים ששאלו האם זו באמת היא.

קטעים מהראיון שהועלו לחשבון היוטיוב של התוכנית הוצפו במאות תגובות המביעות הפתעה מהמראה החדש של סטפני."היא ממש בלתי ניתנת לזיהוי", נכתב באחת התגובות שזכו להכי הרבה לייקים, "היא נראית אחרת לגמרי עכשיו,", כתב אחר. "אני מספיק מבוגר כדי לזכור אותה עם שיער ורוד ופלטה על השיניים. לא להאמין כמה היא נראית שונה עכשיו", כתבה גולשת אחרת, בהתייחסה לאחד ממראות ה-No Doubt שלה מסוף שנות ה-90. "אני מעריץ כל החיים של גוון ולא זיהיתי אותה. אני כל כך מבולבל", כתב אחר וגולש נוסף סיכם: "לעולם לא הייתי יודע שזו גוון סטפני בלי השם על המסך!".

צפו בראיון שחולל את המהומה

והגולשים בהלם

זו לא הפעם הראשונה שהמראה של סטפני היה נושא לשמועות על ניתוחים וטיפולים שעברה, אבל הכוכבת מעולם לא דיברה בפומבי על ביצוע פרוצדורות קוסמטיות כלשהן. בהופעה ב-קארפול קריוקי ב-2016, המנחה ג'יימס קורדן שאל אותה איך בדיוק זה נראה שהיא מזדקנת הפוך - והיא ייחסה את זה למערכת היחסים שלה עם בעלה בלייק שלטון. "קצת התחלתי להתאהב. אחר כך כתבתי על זה אלבום שלם. זו הרמת 'פנים', אני חושבת!" היא אמרה.

ומה עםן מוזיקה? מעריצים שרוצים לשמוע חומרים חדשים מהכוכבת שלא הוציאה אלבום כבר חמש שנים, יתאכזבו מהווידוי שלה בראיון שנערך לאחרונה, שם חשפה שהיא כתבה כ-30 שירים לאלבום חדש במהלך סגרי הקורונה, אבל מכיוון שהיא לא חשה תשוקה מיוחדת לגבי אף אחד מהם היא החליטה מקום זאת למקד את האנרגיות שלה בנישואיה.

"אני שמה את זה על אש קטנה, אבל אני גם מרגישה שלפעמים אין לי הרבה מה לומר או שאני לא יודעת אם יש לי - ולכן, אני רק אחכה ואתפלל על זה, " היא אמרה לפורבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully