וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות הטלוויזיה דיסקברי פלוס בישראל: אלו כל התכנים שיעלו בו

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 14:47

חברת yes ו-Warner Bros. Discovery השיקו היום (רביעי) בישראל את שירות דיסקברי פלוס. השירות זמין ב-yes וב-STINGTV לשלושה חודשים בחינם ולאחר מכן העלות תהיה 19.90 שקל לחודש. אילו תכנים יעלו בו? לרשימה המלאה

חברת yes ו-Warner Bros. Discovery השיקו היום (רביעי) בישראל את שירות דיסקברי פלוס. השירות זמין ב-yes וב-STINGTV לשלושה חודשים בחינם ולאחר מכן העלות תהיה 19.90 שקל לחודש.

בין התכנים הבולטים בדיסקברי פלוס ניתן למצוא את "אופרה ווינפרי מראיינת" - תכנית הטוק-שואו של וינפרי עם מנהיגים, סופרים ומפורסמים נוספים; "טראמפ: גישה חסרת תקדים" - סדרת הדוקו המדוברת של השנה על דונלד טראמפ, המתעדת את טראמפ ומשפחתו; "ג'וני נגד אמבר" - סדרת דוקו בשני חלקים על מערכת היחסים הרעילה בין ג'וני דפ ואמבר הרד שממשיכה לייצר כותרות; "הסודות של משפחת האמר" דוקו-פשע על השחקן המצליח ארמי האמר ("הרשת החברתית") שהואשם באונס ובהתעללות נפשית קשה החושפת את הסודות השערורייתיים עוד יותר של משפחתו; "למכור את ההאמפטונז" - הנדל"ניסטים הצעירים משנים את חוקי המשחק במקום עם הבתים היקרים ביותר בעולם.

בנוסף, יעלו התכנים הבאים: "תכירו, סלמה בלייר" - סרט על השחקנית סלמה בלייר המתמודדת עם טרשת נפוצה; "איימי שומר לומדת לבשל: בלי צנזורה" - הקומיקאית איימי שומר בתכנית קולינריה מצחיקה; "90 יום לחתונה" - להיט ריאליטי ענק בארה"ב, שבו לכל זוג 90 יום בלבד להחליט האם להתחתן או לשלוח את בן הזוג הבינלאומי הביתה ועוד ועוד.

אופרה ווינפרי, שבוע האופנה פריז 2019. יח"צ חו"ל,
אופרה וינפרי/יח"צ חו"ל

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום, אמר ג'יימי קוק, מנכ"ל GM, CEE, Baltics, מזרח התיכון, הים התיכון וטורקיה בחברת Warner Bros. Discovery: "היום הוא יום חגיגי שכולנו ציפינו לו. השותפות המורחבת הזו עם השותף המוערך שלנו yes והשקת דיסקברי פלוס בישראל היא אבן דרך נוספת עבורנו. הפלטפורמה תכלול גם מגוון של "תכנים מקוריים" שיוקרנו בבכורה בלעדית".

אילן סיגל, מנכ"ל yes, אמר: "אנו נמצאים בתהליך משמעותי של שיתופי פעולה עם ענקיות הסטרימינג העולמיות ומגיעים עם מגוון הצעות ומסלולים בטווח רחב לכל סוגי אוכלוסיות הצופים. אנו ממשיכים לגדול במצבת המנויים בשוק מאתגר ותחרותי ואני שמח להודיע שכבר למעלה מ-300 אלף מלקוחותינו צופים בטלוויזיה על גבי רשת האינטרנט".

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully