וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר מוכתר נטשה בדמעות את התכנית של אופירה וברקו: "עשו עלי אמבוש"

16.9.2022 / 16:44

יו"ר מפלגת "צעירים בוערים" בת ה-20 העלתה סרטון לטווויטר שבו סיפרה כי עברה "אמבוש" בריאיון אצל אופירה וברקוביץ' - שם הוכנס לאולפן אדם שהציג את עצמו כסגנה לשעבר, והתפתח עימות ביניהם. "לליברמן ולאיילת שקד לא היו עושים את זה, למה חובטים בי בלי סוף?"

הדר מוכתר הגישה את רשימתה לכנסת: "באנו למרר לפוליטיקאים את החיים"/ערוץ הכנסת

יושבת ראש מפלגת "צעירים בוערים" הדר מוכתר נטשה את אולפן "אופירה וברקוביץ'" (קשת 12) בטענה שעשו עליה אמבוש בשידור, לאחר שבאמצע ריאיון איתה הוכנס לאולפן שי שלימוב, שהציג את עצמו כסגנה לשעבר במפלגה. בין השניים התפתח עימות קצר והוחלפו האשמות, ומוכתר עזבה בדמעות. בין השאר, האשים שלימוב כי מוכתר "מבזה את הצעירים", וטען כי נסחט על ידי גורמים במפלגה וכי עומדים מאחוריה דמויות שונות - שאת זהותן סירב לחשוף.

"יש גבול", כתבה אחר כך בטוויטר. "מעולם לא חשבתי שיעשו לי כזה אמבוש בשידור חי. כאילו, מה עשיתי? לקחתי שוחד? גנבתי? לליברמן ולאיילת שקד ושאר הפוליטקאים בחיים לא היו עושים את זה. אז למה בי חובטים בלי סוף?".

מוכתר כתבה עוד: "הכניסו בחור שלא סובל אותי שילכלך עלי בפריים טיים. כל היום התכוננתי לראיון איתם, ישבתי בבית ועברתי על טקסטים. באמת זה היה לי חשוב. נראה אותם עושים את זה לאיילת שקד.
אבל היי, לרמוס את הדר מוכתר בשידור - מביא רייטינג". במקביל העלתה מוכתר סרטון שבו סיפרה מה קרה לה באולפן והיא הגיעה לכדי דמעות.

מהפקת התוכנית "אופירה וברקוביץ'" נמסר בתגובה: "במהלך צילומי התוכנית אופירה וברקוביץ' הדר מוכתר בחרה לעזוב את האולפן, לאחר שעומתה עם אחד מחברי מפלגתה עד לאחרונה. העימות המלא ישודר הערב ב-18:00".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully