וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן: "פנטום האופרה", המחזמר הוותיק ביותר בברודוויי, יורד אחרי 35 שנה

עודכן לאחרונה: 17.9.2022 / 15:15

מאז הצגת הבכורה בינואר 1988, "פנטום האופרה" - שנחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים בהיסטוריה - עלה 13,733 פעמים בברודווי. אולם, מאז החזרה מההפסקה הכפויה שגרמה הקורונה, הוא התקשה לחזור לרווחיות. ההצגה שתירש את התואר - ההעלאה המחודשת של המחזמר "שיקגו"

טריילר לגרסה הבין-לאומית של "פנטום האופרה", 2019/יח"צ

ההצגה "פנטום האופרה", אחד ממחזות הזמר המצליחים בהיסטוריה, תרד מבמות ברודוויי בפברואר הקרוב אחרי 35 שנה - כך מדווח היום (שבת) הניו יורק פוסט. זו ההצגה הוותיקה ביותר שרצה ברצף בברודווי כעת, לא כולל הפסקה כפויה במהלך התפרצות הקורונה בעיר. ההצגה שתירש את התואר אחריה תהיה ההעלאה המחודשת של המחזמר "שיקגו", שרצה במשך 25 שנה ברצף.

עלילת "פנטום האופרה", פרי עטו של אנדרו לויד וובר, מתבססת על רומן גותי המתרחש באופרה המלכותית בפריז ומספרת על אהבתו הטרגית של הפנטום, גאון מוזיקלי בעל מראה חיצוני מעוות, בזמרת האופרה הצעירה והיפה. המוזיקה שמלווה אותו משלבת רוק, מוזיקה קלאסית ואופרה קלה.

עד כה, מאז הצגת הבכורה שהתקיימה ב-26 בינואר 1988, "פנטום האופרה" עלתה 13,733 פעמים, וגרפה שבעה פרסי טוני, ביניהם הפרס למחזמר הטוב ביותר. המחזמר נחשב לאחד הרווחיים בכל הזמנים, ונעשו כמה ניסיונות לרכוב על ההצלחה שלו, עם הצגת המשך ואפילו גרסה קולנועית בשנת 2004, אולם אלו התקשו לשחזר את האפקט.

על כל פנים, מאז שההפקה עלתה מחדש באוקטובר שעבר, מדווח הפוסט, היא מפסידה כמיליון דולר מדי חודש. לעת עתה, היא ממשיכה לרוץ בווסט אנד בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully