וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודי אלן, מגדולי הבמאים בעולם, הכריז: אני פורש מהקולנוע

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 13:48

אלן, שנערך בימים אלה לצילום סרטו האחרון וה-50 במספר, אמר בריאיון לעיתון הספרדי "לה וונגארדיה" כי הוא מתכוון להקדיש את השנים הבאות לכתיבה. בשנים האחרונות אלן כמעט ולא עובד בארה"ב בעקבות טענות בתו על התעללות לכאורה מצידו, ואחד מסרטיו האחרונים אף נגנז בשל כך

טריילר הסדרה "אלן נגד פארו"/HBO

וודי אלן, מבכירי הבמאים בעולם בדורות האחרונים ("הרומן שלי עם אנני", "מנהטן", "שושנת קהיר הסגולה", "יסמין הכחולה"), הכריז על פרישה מקולנוע - כך פורסם היום (ראשון). בריאיון לעיתון הספרדי לה וונגארדיה, אמר אלן כי הוא מתכוון לנצל השנים הבאות לכתיבה. בימים אלה הוא עובד על סרטו ה-50 במספר, שאמור להתרחש בפריז ולהצטלם בצרפתית.

אלן רמז על כך בעבר, כשהתראיין לפני כשלושה חודשים לאלק בולדווין באינסטגרם ושם סיפר כי סרטו הבא אכן עשוי להיות האחרון שלו. "הריגוש קצת אבד", אמר אלן. "פעם כשעשיתי סרטים, הסרט היה מגיע לבתי הקולנוע בכל המדינה. היום סרט מקבל מספר שבועות בבית קולנוע, אולי שישה או ארבעה שבועות, ולאחר מכן הוא מגיע ישירות לרשתות הסטרימינג. זה לא מהנה יותר עבורי".

הבמאי וודי אלן בפסטיבל קאן ה-69, מאי 2016. רויטרס
פורש. אלן/רויטרס

בשנים האחרונות אלן כמעט ואינו עובד בארצות הברית, בעקבות טענות בתו המאומצת, דילן פארו, לפיהן הוא התעלל בה לכאורה כשהייתה ילדה בת שבע - טענות שהוא מכחיש מכל וכל. אחד מסרטיו האחרונים אף נגנז בשל כך.

לפני כשנה וחצי שבר אלן שתיקה טלוויזיונית ארוכת שנים בריאיון ל-CBS, בו הגיב להאשמות: "זה כל כך מגוחך, שאפילו לא היה צריך לפתוח בחקירה". עוד אמר: "למה שמישהו בן 57, שמעולם לא האשימו אותו בכלום, יתקוף פתאום מישהי בת שבע"? ולמה שאעשה את זה דווקא בזמן קרב על משמורת מול אמא שלה?". אלן הוסיף עוד: "אני מאמין לדילן. היא היתה ילדה טובה, ואני מאמין לה שהיא מאמינה לזה. היא לא ממציאה, היא לא משקרת, היא מאמינה לזה". אלן התייחס בדבריו לטענתו לפיה מיה פארו שטפה את מוחה של דילן כחלק מן הנקמה שלה בו לאחר פרידתם.

  • עוד באותו נושא:
  • וודי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully