וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לך לישון" של אנה זק הוא השיר המושמע ביותר בתשפ"ב

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 11:51

מנתוני אקו"ם עולה שיפור דרמטי במקומן של זמרות בדירוג השנתי, כשקולן של זק, נטע ברזילי, נרקיס ונועה קירל נשמע בארבעת השירים המושמעים ביותר של השנה, ובסך הכל נשים שרות ב-50% מ-20 הגדולים. לרשימה נכנס השנה גם שיר באנגלית - "Better" של תמיר גרינברג

אנה זק מברכת את נבחרת הנוער/ספורט1

מסכמים שנה: אקו"ם סוגרת שנה ומפרסמת את היצירות המושמעות ביותר ברדיו בשנת תשפ"ב. השיר "לך לישון" בביצוע אנה זק הוא השיר הישראלי המושמע ביותר בשנה החולפת, במקום השני השיר "אפס מאמץ" של סטטיק ובן אל עם נטע ברזילי, במקום השלישי - "אחד למיליון" של נרקיס וליאור נרקיס. עוד בעשירייה: "פעמון" של נועה קירל ואיתי גלו, "מי לא יבוא" של אברהם טל ובניה ברבי, "חצי דפוק" של עומר אדם, "סיבת הסיבות" של ישי ריבו, "דובשניה" של אגם בוחבוט, נורוז ושחר סאול, "באתי להציל אותך" של אגם בוחבוט ושחר סאול ו"אבן על אבן" של עידן רייכל. הנתונים מבוססים על דיווחי אמת מ-28 תחנות רדיו.

מהנתונים עולה כי חל שיפור דרמטי במקומן של זמרות בדירוג השנתי כאשר שישה מתוך עשרת השירים המושמעים ביותר הן בביצוע של נשים. בנוסף ניתן להצביע על כך ששלושה שירים ברשימת 20 השירים המושמעים ביותר - הם כבר שנה שנייה ברציפות - "מי לא יבוא", "סיבת הסיבות" ו"בית משוגעים". בסך הכול נשים שרות בחמישים אחוז מתוך 20 השירים המושמעים ביותר השנה. לרשימה נכנס השנה גם שיר באנגלית - Better של תמיר גרינברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully