וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "בית הדרקון" על סצנת הסקס: "הם עשו 69 במשך 12 שעות"

21.9.2022 / 23:32

השחקנית מילי אלקוק דיברה בריאיון על סצנת גילוי העריות עם מי שמגלם את דודה, השחקן מאט סמית ושיתפה כיצד שני ניצבים חרוצים נאלצו לשהות בתנוחת 69 במשך כל שעות הצילומים הארוכות

"בית הדרקון" - טריילר ארוך/HBO

כוכבת "בית הדרקון", מילי אלקוק, המגלמת בספין אוף של "משחקי הכס" את ראינירה טארגאריין, סיפרה על סצנת הסקס הלוהטת שלה עם השחקן מאט סמית ועל מה שהתנהל שם ברקע, כששני ניצבים חרוצים נאלצו להימצא בתנוחה אינטימית מאוד במהלך 12 שעות הצילומים.

השחקנית בת ה-22 סיפרה כיצד שני הניצבים שלא הכירו זה את זו נאלצו להימצא בתנוחה אינטימית בזמן שראינירה והנסיך דיימון (מאט) התגפפו בבית בושת. היא אמרה ל-New York Post: "היו ניצבים שזה עתה נפגשו והיו בתנוחת 69 במשך 12 שעות. זה הרגיש מוזר. הרגשנו לבושים יתר על המידה כי כולם סביבנו היו עירומים".

מתוך "בית הדרקון". HBO, צילום מסך
סצנת הנשיקה מתוך "בית הדרקון"/צילום מסך, HBO

בפרק הרביעי בסדרה מתחתמק הנסיכה ראינירה מהארמון שבמעלה המלך, ומובלת לבית בושת על ידי דיימון והשניים מתנשקים בלהט ומתגפפים. מילי חשפה שהיא ראתה את "בית הבושת" בפעם הראשונה במהלך הצילומים לאחר שהבמאית קלייר קילנר "וידאה שלא נראה שום דבר מממנו" לפני כן. היא אמרה: "זו הייתה הפעם הראשונה שלנו שנכנסו לבית הבושת והוא (דיימון) מציג לה (ראינירה) את המקום עם כל הגופות האחרות האלה. זה היה די הלם, את כזה 'זה די מוזר ומטופש'".

כשהרהרה על הסצנה הזו, אמרה מילי: "אני חושבת שמאט הוא שחקן מדהים והוא גם כל כך נחמד ומצחיק, אז הרגשתי מאוד נוח איתו בכל הסצנות האלה. אנחנו ידידים אז זה די נוח". היא הוסיפה: "הייתה לנו רכזת אינטימיות. עבדנו איתה במהלך החזרות ונפטרנו מחוסר הנעימות הזאת חודשים לפני כן". בעוד שהצופים נותרו מזועזעים ממערכת היחסים הבעייתית של קרובי המשפחה, בספריו של ג'ורג' ר.ר. מרטין במשפחת טארגאריין היו הרבה נשואים בתוך המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בסצנה המדוברת:

מוקדם יותר החודש סיפרה השחקנית אמילי קארי, המגלמת את אליסנט הייטאוור, שמאוד פחדה לצלם את סצנות הסקס בסדרת הפנטזיה של HBO בגלל פער הגילאים עם שותפה פאדי קונסידיין, שמבוגר ממנה ב-30 שנה. אמילי בת ה-19 שדמותה נישאת למלך וייסריז טארגאריין (פאדי), דיברה עם Newsweek על סצנת הסקס שלהם: "זה הפחיד אותי כי בשלב הזה עוד לא פגשתי את פאדי. לא ידעתי כמה מקסים הוא ועד כמה הוא הולך להקליל את הסצנה הזאת. הסצנה הראשונה שקראתי הייתה סצנת הסקס והסצנות האינטימיות שלי. כל מה שראיתי היה גבר בן 49 - אז קצת דאגתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully