וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקח את המיליון: אליאב זוהר זכה בגמר "הכוכב הבא"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 0:07

אליאב זוהר הוא הזוכה הגדול בגמר "הכוכב הבא". הוא גבר על נופיה שהגיעה למקום השני ועל מיטב שהגיעה למקום השלישי. ליבי פנקר הגיעה למקום הרביעי בגמר והודחה בשלב הראשון של התכנית

הכוכב הבא/צילום: קשת 12

אליאב זוהר הוא הזוכה הגדול בגמר "הכוכב הבא" 2022 ששודר (שלישי) בשידור חי מזאפה לייב פארק ראשון לציון. אליאב זכה במיליון שקלים לקידום הקריירה המוזיקלית. במהלך הגמר ביצע אליאב שני שירים - "ים של דמעות" ו"מיכל" וזכה ב-41 אחוז מהקולות. למקום השני הגיעה נופיה ידידיה עם 36 אחוז מהקולות, למקום השלישי הגיעה מיטב שרמן ולמקום הרביעי הגיעה ליבי פנקר.

בשלב הראשון של הגמר התקיים דו-קרב בין נופיה ידידיה לבין ליבי פנקר. פנקר עלתה ראשונה אל הבמה ושרה את "זיקוקים" של משה פרץ. היא גרפה 69 אחוז, אולם נופיה שביצעה את "עכשיו אתה חוזר בחזרה" של מירי מסיקה השיגה אחוז גבוה ממנה ועלתה לשלב הבא. אחריהן עלו לבמה מיטב שרמן שביצעה את "ניצחת איתי הכול" של עמיר בניון ואליאב זוהר ששר את "ים של דמעות" של זוהר ארגוב. שרמן השיגה 72 אחוז ובכך גברה על אליאב זוהר שגרף 71 אחוז.

בתום השלב הראשון הקהל בבית קבע כאמור כי ליבי פנקר תודח מהגמר ובכך היא הגיעה למקום הרביעי.

מתמודדי הכוכב הבא. אורטל דהן,
ליבי, נופיה, אליאב ומיטב/אורטל דהן

לאחר שליבי הודחה, התקיים תלת-קרב בין אליאב, נופיה ומיטב כאשר כל אחד מהם עלה לשיר שיר. בסיומו נפתחה ההצבעה המכרעת של הקהל. מיטב שרה את "הדרכים הידועות" של שלום חנוך, אליאב זוהר שר את "מיכל" - השיר שכתב והלחין ועמו גם התמודד באודישן הראשון לתכנית, ונופיה שרה את Caliing You מהסרט "קפה בגדד".

השופטים, שמחזיקים ב-10 אחוז מסך הבחירה בכוכב הבא, העניקו את מרבית הקולות לנופיה. את המקום השני של השופטים תפסה מיטב ואילו אליאב הגיע למקום השלישי. אלא שהקהל הפך את החלטת השופטים ונתן את מרבית הקולות לאליאב זוהר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד. כשהתבשר על זכייתו, מירר אליאב זוהר בבכי, הודה למצביעים וביצע בשנית את הלהיט שלו "מיכל" שכבר מתנגן ללא הרף בתחנות הרדיו.

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully