וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב זוהר: "היה לי תנאי מול ההפקה לשיר כמה שירים מקוריים שבא לי. למזלי הצליח לי"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 20:54

בריאיון לאיריס קול ב-103fm, בבוקר שאחרי הזכייה ב"כוכב הבא", אליאב זוהר לא מצליח להסתיר את ההתרגשות הגדולה: "זה מטורף, ייקח לי שבוע לעכל ולהתאפס". עוד הוסיף: "יש המון ביקוש להופעות, בקרוב נפרסם תאריך להופעת הבכורה שלי שתקרה בקרוב מאוד"

גמר הכוכב הבא/-

בבוקר שלאחר הזכייה ב"כוכב הבא", אליאב זוהר אמר הבוקר (רביעי) שהוא מתקשה לעכל את מה שקרה לו. בריאיון לאיריס קול ב-103fm לא הצליח זוהר בן ה-22 מקריית גת, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד, להסתיר את ההתרגשות שלו."זה פשוט מטורף, את ראיינת אותי כל הזמן, מתחילת הדרך, אחרי כל שיר שהוצאתי - התקדמנו ביחד, צעד צעד", אמר למגישה.

"אני בעננים", הוסיף. "הלילה ישנתי 40 דקות במצטבר, נראה לי שייקח לי שבוע לעכל ולהתאפס. אני עד עכשיו לא מאמין בכלל שזה קורה לי. ברגע הזכייה נזכרתי בכל התקופה שבה כתבתי את השירים ואת כל הסיפורים שמאחורי האלבום - חוויות כואבות. הכול התחיל לחזור ברגע אחד, כמו פלאשבק שבו הכול רץ".

האזינו לריאיון של אליאב זוהר:

עוד אמר: "זה ניצחון ענק לא רק בתוכנית, אלא גם בחיים עצמם. מבחינתי לעשות כל כך הרבה שירים מקוריים ולבוא עם האמת האומנותית שלי ולהגיע למעמד כזה בפריים טיים - זה ריגש אותי מאוד, זה פירק אותי, הוצאתי הכול החוצה. זה בזכות הקדוש ברוך הוא, התפללתי על זה, והוא עזר לי - הוא נתן לי חיבוק ועם ישראל חיבק אותי איתו ביחד". לדבריו, "לא היה לי רגעי ייאוש אף פעם, תמיד ידעתי שיהיה לי מקום בתעשיית המוזיקה בישראל, אבל לא ידעתי באיזה סדר גודל זה יקרה. היום, לשמחתי, זה קורה בסדר גודל עצום. אין דבר מדהים מזה, גם אם תמיד האמנתי בעצמי וגם אבא שלי תמיד האמין בי. ידענו שזה יקרה מתישהו".

על אביו, חבר הכנסת מיקי זוהר, עוד אמר: "אני מקבל תגובות מאנשים שלא מתחברים אליו באופן טוטאלי או שלא מתחברים בכלל לדעות הפוליטיות שלו, ואני רואה את התמיכה הגדולה, אני רואה שהם יודעים לעשות את ההפרדה בצורה מושלמת - זה יוצר גשר. כן, מוזיקה היא גשר לאהבה ולשלום, אין ימין ואין שמאל - רק מוזיקה שמקרבת את הלבבות של כולם".

"כרגע הכוכב הבא מוגדרת כתחרות שירה, אבל מי יודע, אולי בהמשך היא תהפוך לתחרות יוצרים", הוסיף. "אני מכיר המון שרצו ללכת אבל לא ידעו. גם אני הייתי בדילמה. גם כשהלכתי, היה לי תנאי מול ההפקה שאני מבצע שירים מקוריים כמה שאני רוצה וברוך השם זה קרה וזה הצליח לי".

מה התכניות שלך מכאן והלאה?

"לרגש אתכם. המופע כבר חצי מוכן. אנחנו עובדים עליו תוך כדי התכנית, עוד לפני הזכייה כמובן. יש המון ביקוש להופעות, בקרוב נפרסם תאריך להופעת הבכורה שלי שתקרה בקרוב מאוד. אז תישארו מעודכנים, יהיה ממש כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully