וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי רשף ואלירז הצליחו לגרום לשעה הכי מרדימה להיות משעממת מהרגיל

עודכן לאחרונה: 30.9.2022 / 12:11

אלירז החדש, הבוגר והרגוע הגיע לשיחה עם רפי רשף, והאחרון הרים לו להנחתה עם שלל שאלות מתוכננות וצפויות שבמקרה הטוב לא חידשו דבר, ובמקרה הרע פשוט הרגישו מהונדסות. כאילו רשף ושדה ישבו יחד וכתבו יחד את השאלות, וגם את התשובות

אלירז שדה, רפי רשף/קשת 12

המשימה של רפי רשף הושלמה בהצלחה. אם המשימה שלו הייתה ליצור את השעה הכי משעממת בלוח השידורים השבועי, אז ללא ספק הוא עשה את זה, ובגדול. רצועת הלילה של קשת 12 שנחתמה ב"אינטימי" של רשף, שהציגה את הריאיון הכי חלבי שאפשר לייצר עם דמות צבעונית ומורכבת כמו אלירז שדה - הייתה מופת של חוסר עניין לציבור.

לפעמים זה עובד לו, לרשף, כשמולו יושבת על הספה דמות מספיק מעניינת כדי לחשוף את הקרביים שלה מול ההנהונים המונוטונים של העיתונאי הוותיק, שרק חוזר על מילות מפתח בתשובות של המרואיינים שלו במטרה לדובב אותם. אלירז שדה לא נפל בשטיק הישן-אך-יעיל של רשף. התוצאה הייתה פצצת שעמום מיותרת.

ולא שאלירז לא הגיע לספק את הסחורה. פעמיים במהלך ריאיון שארך נטו פחות מ-25 דקות - עיניו התמלאו בדמעות. הוא הרים לרשף להנחתה, אך זה החליט לשמור על אסטרטגיית משחק שנראה שאמורה למנוע מהריאיון להתעלות לאיזשהו רגע של רגש אנושי שיעורר את הצופים ויגרום להם חלילה להזדהות עם משהו שמופיע מולם על המסך.

אלירז שדה אינטימי רפי רשף. קשת 12, צילום מסך
אלירז שדה/צילום מסך, קשת 12

רפי רשף הוא מראיין ותיק ומנוסה, ולזכותו ייאמר שהוא מראיין באותה רצינות שרים בממשלה כפי שהוא מראיין עוברי אורח ברחוב שראו חזירי בר נוברים בפחי זבל ברחובות חיפה. מיסטר קול, לטוב ולרע. כשאלירז שדה רוצה לומר שהוא החליט לקחת את החיים בצורה רגועה ושקולה יותר, הוא אומר שהוא צריך להיות "יותר רפי". די ברור למה הוא מתכוון.

אלא שהניסיון של רשף לא עמד מול אלירז שדה, שהשתמש בפלטפורמה שניתנה לו כדי לעשות כיוונון מחדש של המותג של מי שהיה "האחונה של המדינה". שדה, אחד מהשולפים המהירים בישראל, החליט לקחת צעד אחורה. עמוד הטוויטר שלו שהיה בית למסרים קיצוניים ומשסים מבית היוצר של משפחת נתניהו הפך את פניו, וכעת משדר מסרי פיוס ואחדות על בסיס שעתי. את האירוחים המופרעים בפאנלים חדשותיים על תפקיד הביביסט הצעקן הוא החליף בדוקו-ריאליטי שהציג אותו כאבא מתוק. את העצבים והצעקות של האח הגדול הוא המיר בכיפה וענווה אמונית. אלירז 2.0 אם תרצו.

אלירז החדש, הבוגר והרגוע הגיע לשיחה עם רפי רשף, והאחרון הרים לו להנחתה עם שלל שאלות מתוכננות וצפויות שבמקרה הטוב לא חידשו דבר, ובמקרה הרע פשוט הרגישו מהונדסות. כאילו רשף ושדה ישבו יחד וכתבו יחד את השאלות, וגם את התשובות. למעשה, הרבה מהתשובות לא היו באמת תשובות אלא חיוך מבויש או צחקוק מהוסה למחצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רפי רשף אינטימי. קשת 12, צילום מסך
רפי רשף/צילום מסך, קשת 12

וזה לא שאין מה לשאול את אלירז שדה. מה קרה לתומך הנלהב של נתניהו שפתאום מבקר אותו חדשות לבקרים? איך הוא הפך לאוהד הכי מפורסם של הדר מוכתר, והאם הוא באמת מאמין לה ומתכוון להצביע לה כפי שהוא "מאיים" ברשתות? מה הוא חושב על התקשורת בישראל, לרבות הערוץ שהמליך אותו למנצח הגדול של "האח הגדול"? במקום, אלירז סיפר בפעם המיליון על איך זה לגדל את הילדים של אייל גולן, השירות בצנחנים והקשיים הכלכליים של משפחתו בצעירותו.

אפשר לשאול למה בכלל צריך לבזבז זמן שידור על שיחה עם הוגה דעות חשוב כמו אלירז שדה בערוץ הטלוויזיה הכי נצפה בישראל (התשובה בקצרה: זה ממש ממש זול), אבל גם בתוך הנישה של ראיונות אישיים עם סלבז (סלבס סוג ז') אפשר ליצור קצת יותר עניין. תאהבו אותו או לא, אלירז שדה יודע לספק את הסחורה באמצעות המילים שיוצאות לו מהפה. במובן הזה, היכולת של רפי רשף להוציא ממנו כל כך מעט עניין היא כמעט מרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully