וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאנסנו, צעקנו והוא עמד מחוץ לדלת": נחשפו גילויים חדשים בחקירת אייל גולן

עודכן לאחרונה: 1.10.2022 / 21:27

במהדורת השבת של חדשות 12 נחשפו גילויים חדשים בחקירות המחודשות של ט' ו-נ', שבהן טענו כי גולן ביקש מהן לפנק חבר שלו ושמע את צעקותיהן בזמן שנאנסו. "הוא תפס אותי עם כל המשקל, חדר אליי בכוח ולא הפסיק. אייל היה מחוץ לחדר ושמע הכל. הוא ידע מצוין מה קרה"

בווידאו: אחת המתלוננת בפרשת אייל גולן מגיעה לעימות עם אחד ממקורביו בתחנת משטרה בתל אביב/מערכת וואלה!

שתיים מהצעירות שנפגעו בפרשה של אייל גולן, נ' ו-ט', סיפרו לפני כעשור בחקירתן על יחסי המין שקיימו עם הזמר המפורסם לאחר שסימס להן שיבואו אליו. אלא שכעת בחקירתן המחודשת הן הוסיפו פרטים שאותם הם גם חשפו בריאיון למהדורת השבת בחדשות 12.

"עוד לא הספקנו לסיים להתקלח (אחרי ששכבו עם אייל - ו"ת), אייל נכנס עם *** לחדר ואמר 'זה החבר שאני דורש שתפנקו'", סיפרו. "אז הוא תפס את נ' כשהיא כפופה על הבגדים, זרק אותה על המיטה ועלה עליה. היא התנגדה בכל הכוח, הוא התעצבן עליה. עזב אותה, תפס אותי עם כל המשקל וכל הכוח שלו, הוא חדר אליי בכוח. הוא לא הפסיק והוא המשיך ולא עניין אותו שכואב לי. הוא תפס אותי בזרועות ושיתק אותי בידיים. הוא אנס אותי".

נ' סיפרה עוד: "כל הזמן הזה בני פרץ (מנהלו לשעבר של אייל - ו"ת) ואייל גולן מחוץ לחדר שמעו את כל הצעקות, את כל מה שקרה בחדר. הוא גם עשה המון רעש". השתיים נשאלו אם אייל אמר משהו לאחר שהן יצאו מהחדר. "לא, לא נשארנו לדבר. פשוט ברחנו. הוא ידע מצוין מה קורה. הוא יזם את זה".

אופירה וברקוביץ' מארחים את אייל גולן. קשת 12, צילום מסך
"שמע הכל". אייל גולן/צילום מסך, קשת 12

לפני כתשע שנים נחשף מנגנון שפעל מסביב לגולן אשר הזרים אליו מעריצות צעירות, חלקן גם קטינות, שהגיעו מבתים הרוסים. לצעירות הללו נתנו להבין שעבור קירבה לגולן הן יצטרכו לספק מינית גם את חבריו. גולן הכחיש אז את הפרטים וטען שלא ידע על הקשרים של מקורביו עם הנערות ולא היה קשור לאותו מנגנון. אולם כעת החקירה נפתחה מחדש לבקשת הנפגעות שטוענות שיש מקרים שלא נחקרו. בריאיון למהדורת השבת של חדשות 12 הן סיפרו מדוע לא סיפרו על המקרים הללו בחקירתן ב-2013. "פחדנו, פחדנו לדבר, וכנראה שהסימפטומים של נפגעות עבירות חדרו אלינו עמוק עם האשמה עצמית. אבל לא שכחנו. הדחקנו המון שנים. עכשיו אחרי כל השנים אנחנו חזקות לספר את זה כמו שזה היה. אונס ברוטאלי קיצוני".

עורכת דינן אמרה כי החקירה החדשה נפתחה מחדש בעקבות תלונותיהן של ט' ונ' עקב ראיות חדשות שהגיעו למשטרה ובעקבות מצבן הנפשי שאפשרו הצפה של אירועים שלא הוצפו ב-2013. "במסגרת החקירה החדשה נחשף גם אירוע חדש של אונס קבוצתי שבו היו מעורבים מספר חשודים שבמו פיהם חיברו את עצמם לאירוע במסגרת החקירה, באירוע הזה נכח גם אייל גולן".

בחקירה המחודשת אמורים להתקיים כעשרה עימותים עם חשודים שכלל לא נחקרו עד כה וגם עם גולן עצמו שלא עומת ב-2013 עם אף אחת מהמתלוננות. "אנחנו מחכות להתעמת גם איתו. נגיד לו את כל האמת מה שהוא עשה את כל מי שהוא שלח לאנוס אותנו", אמרו למהדורת השבת של חדשות 12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תגובה

עו"ד טל גבאי מסר בתגובה בשם אייל גולן: "אסור לתת במה לטענות הכוזבות של ט' ונ' אשר עומדות בסתירה מוחלטת לגרסה המפורטת שסיפקו השתיים בחקירתן במשטרה ב-2013 ובה טענו על מערכת יחסים שקיימו בהסכמה וביוזמתן וזאת בהיותן מעל גיל ההסכמה.

כך למשל נתייחס לטענה בדבר האירוע באילת ונדגיש כי על פי עדותן של ט' ונ' למחרת היום בו לטענתן הן נאנסו על ידי חברו של אייל, הן בילו ערב רומנטי בג'קוזי בביתו של אותו אדם, דבר אשר סותר באחת את הטענות שהעלו. כמו כן, לאייל לא ידוע דבר וחצי דבר על 'אונס קבוצתי' בזמן שהותו בדירה בחולון ויש להניח כי מדובר שוב בעדות שקרית נוספת מצידן.

השינוי בגרסתן כעת הינו בשל רצונן לייצר מנוף לחץ לקבלת כספים במסגרת התביעה האזרחית שהוגשה על ידן. יודגש, כי בעניינו של גולן נקבע על ידי המשטרה והפרקליטות כי העדויות שנמסרו בעניינו בשנת 2013 היו שקריות ועל כן התיק נסגר. אנו דרישה כי לצד סגירת התיק מחוסר אשמה, יינקטו הליכים פלילים נגד ט' ונ' בשל הגשתן של תלונות כוזבות ולא ינהגו בהן בסלחנות כפי שנעשה בעבר באשר לעדויות שקריות שניתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully