וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצח דניאל בארנבוים מפסיק להופיע: "אובחנתי עם בעיה נוירולוגית קשה"

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 8:41

בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות כתב המנצח והפסנתרן היהודי הנודע: "הבריאות שלי הידרדרה בחודשים האחרונים ואובחנתי עם בעיה נוירולוגית רצינית. אני חייב כעת להתמקד בלהבריא כמה שאוכל"

המנצח דניאל בארנבוים, 30 באוגוסט 2015. AP
דניאל בארנבוים/AP

המנצח והפסנתרן היהודי הנודע דניאל בארנבוים הודיע (חמישי) כי הוא מפסיק להופיע בגלל בעיות רפואיות. בהודעה מטעמו שהתפרסמה בטוויטר נכתב: "בשילוב של גאווה ועצב אני נאלץ להודיע היום שאני לוקח הפסקה מהופעות, בעיקר כמנצח, בחודשים הקרובים. הבריאות שלי הידרדרה בחודשים האחרונים ואובחנתי עם בעיה נוירולוגית רצינית. אני חייב כעת להתמקד בלהבריא כמה שאוכל. מוזיקה תמיד הייתה - ועודנה - חלק חיוני בחיים שלי. חייתי כל חיי עם מוזיקה ואמשיך לעשות כך ככל שהבריאות תאפשר לי".

בארנבוים בן ה-79, שמכהן כיום כמנהל המוזיקלי של התזמורת הממלכתית של ברלין, ביטל בחודשים האחרונים מספר מופעים וסיבובי הופעות בגלל בעיות בריאותיות. בעבר היה המנהל המוזיקלי של התזמורת הסימפונית של שיקגו ופריז ושל בית האופרה "לה סקאלה" במילאנו. הוא זכה באותות הוקרה רבים, ובהם אביר במסדר האימפריה הבריטית, חבר לגיון הכבוד הצרפתי, חבר מסדר הכבוד של הרפובליקה הפדרלית של גרמניה וחתן פרסי נסיך אסטוריאס. בארנבוים נחשב לאחד המנצחים והפסנתרנים החשובים בעולם.

בארנבוים נחשב לאחד המבקרים החריפים של מדיניות ישראל בשטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully