וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה על ג'פרי דאהמר מכעיסה את משפחות הקורבנות: "איך הם יכלו לעשות את זה?"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 10:02

אמו של טוני יוז, אחד מקורבנותיו של הרוצח הסדרתי שדמותה אף מופיעה בסדרה המצליחה של נטפליקס, אמרה לגרדיאן כי היא "לא מבינה איך אפשר היה ליצור תוכנית כזאת". קרובי ארול לינדזי, קורבן נוסף, טענו כי שמעו על הסדרה רק כשעלתה, וכי היא הציפה את הטראומה שלהם מחדש

טריילר לסדרה "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"/נטפליקס

משפחות קורבנותיו של ג'פרי דאהמר כועסות על הסדרה העלילתית החדשה של נטפליקס על הרוצח הסדרתי, ומאשימים אותה בחוסר נאמנות לאמת ובחוסר רגישות. יוצריה הסדרה לא התייעצו עם המשפחות במהלך העבודה עליה, אף שכמה מבני המשפחות מגולמים בה.

שירלי יוז - אמו של טוני יוז, אחד מקורבנותיו של ג'פרי דאהמר - מחתה בשיחה עם הגרדיאן על האופן שבו הדברים מוצגים בסדרה, שבה מופיעות גם דמותו של בנה וגם דמותה שלה עצמה.

טוני יוז היה דוגמן בתחילת דרכו, כבן 31 וחירש, כשדאהמר רצח אותו. אחד הפרקים בסדרה מוקדש למפגש ביניהם. בשיחה עם העיתון הבריטי, אמרה אמו בת ה-85 כי היא "לא מבינה איך אפשר היה ליצור סדרה כזאת". היא טענה כי אף שלא צפתה בכל הסדרה, הסיפור האמיתי לא היה כפי שהוא מתואר בה. "זה לא התרחש ככה", אמרה, "אני לא מבינה איך הם יכולים לעשות את זה. אני לא מבינה איך הם יכולים להשתמש בשמות שלנו ולהציג את זה ככה".

אוון פיטרס, "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר" ("Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story"). נטפליקס,
אוון פיטרס כדאהמר, מתוך הסדרה "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"/נטפליקס

דאהמר רצח 17 בני אדם בין השנים 1991-1978, ולעתים שמר חלקים מגופם של קורבנותיו ואכל אותם. הוא נתפס רק אחרי שאדם אחד הצליח להימלט מדירתו. לאחר שנידון למאסר עולם, הוא נרצח בכלא בעצמו. הסדרה העלילתית החדשה על אודותיו שיצר ראיין מרפי - "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר" - מגוללת את סיפורו של דאהמר מילדותו ועד מותו, ומשחזרת כמה מהמפגשים עם קורבנותיו. ברחבי העולם, וגם בישראל, היא זוכה לנותני צפייה גבוהים מאוד בשירות הסטרימינג.

עוד בוואלה!

האמינות של "דאהמר - מפלצת" היא מה שהופך אותה לאחת הסדרות הטובות ביותר של נטפליקס

לכתבה המלאה

יוצרי הסדרה לא התייעצו עם משפחות הקורבנות במהלך העבודה על הסדרה, וכמה מקרובי הנרצחים מחו על כך שאף לא ידעו עליה עד שעלתה לאוויר. קרוביו של ארול לינדזי, אחד הנרצחים, לרבות אחותו שאף היא מגולמת בסדרה, טענו כי היא הציפה מחדש את הטראומה שלהם, והאשימו אותה בחוסר רגישות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully