וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדינגב, אריאל זילבר ותערוכה מצילומי ג'ראר אלון: 7 המלצות לאמצע אוקטובר

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 0:05

אריאל זילבר מתאחד עם להקת ברוש למופע מלא, פסטיבל אינדינגב חוזר לשנתו ה-15 עם מיטב אמני האינדי בישראל - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לכם לפספס השבוע

אריאל זילבר ולהקת ברוש

אחרי שעלו אמש למופע איחוד קצר במסגרת פסטיבל התמר, מגיעים אריאל זילבר ולהקת ברוש למופע מלא. במופע יבצעו זילבר והלהקה המיתולוגית את הלהיטים הגדולים כפי שהוקלטו באלבום המופתי "אריאל זילבר ולהקת ברוש". את מופע האיחוד מפיקה חברת toMix.

מתי? 13 באוקטובר

איפה? קו רקיע, פארק אריאל שרון

אינדינגב

נגה ארז, אביתר בנאי, אפגן וויגס, שלומי שבן, Tess Parks, פול טראנק, קרולינה, ריף כהן, הילה רוח, טרי פויזן, דה אנג'לסי, טדי נגוסה, דניאלה ספקטור, יהוא ירון - אלו רק חלק קטן מהשמות שיופיעו בפסטיבל האינדי האהוב שחוגג השנה 15 שנה לקיומו. גם השנה הוא יכלול חמש במות, מפגשים, הרצאות, מופעים בחינם, מיצגים, אזורי צ'יל אאוט וכמובן מתחם קמפינג.

מתי? 20-22 באוקטובר

איפה? מצפה גבולות

Connected

המופע הראשון של קולקטיב המובמנט פרוג'קט - קולקטיב רקדנים ואמנים שחבריו יוצרים יחד חומרים מקוריים. הקולקטיב מחבר יחד רקדנים יוצרים ותיקים ומנוסים עם שנות במה ארוכות בארץ וגם בחו"ל. החברים בהרכב יוצאי להקות בת דור, הבלט הישראלי, להקת המחול הקיבוצית, ענבל פינטו ואבשלום פולק, בלט סמפראופר (דרזדן), פרויקט סיוויק (ציריך) ועוד. המופע הראשון שלהם יעלה בסדרת מופעים בסוזן דלל.

מתי? 18 באוקטובר, 19:00

איפה? סוזן דלל, תל אביב

אגמי הברבורים

אחרי ההצלחה הגדולה של הביקור הקודם של להקת המחול אריק גוטייה באופרה הישראלית, חוזרת הלהקה לישראל עם "אגמי הברבורים", יצירה מיוחדת במינה שזכתה לשבחים רבים - ארבע פרשנויות מודרניות ואישיות לחלוטין לבלט הקלאסי המפורסם ביותר "אגם הברבורים" מצד ארבעה כוריאוגרפים בינלאומיים - מרקו גקה, מארי שווינאר, חופש שכטר וקאייטאנו סוטו.

מתי? 20-22 באוקטובר

איפה? בית האופרה, תל אביב

ג'ראר אלון - רטרוספקטיבה

תערוכה רטרוספקטיבית לצלם הוותיק, המאגדת לראשונה את יצירתו מסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת ועד היום. בתערוכה מוצגים כ-240 תצלומים מהתרבות הפופולרית הישראלית - בשדות המוזיקה, האופנה, התיאטרון והאמנות החזותית וכן מיצירתו האישית. בין העבודות המוצגות בתערוכה: עטיפות אלבומים איקונים כמו עטיפת האלבום "גבר הולך לאיבוד" של שלמה ארצי (1978), "רדיו חזק" של תיסלם (1981) ו"פלונטר" של רמי פורטיס (1978); דיוקנאות של זמרים וזמרות ישראליים כמו עופרה חזה (1977), יהודית רביץ (1977), שימי תבורי (1977) ואריק איינשטיין (1978); תצלומי תיאטרון ובמה, צילומי אופנה ועוד ועוד. אוצר: ערן ליטוין.

מתי? עד 4 במרץ

איפה? מוזיאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8, אשדוד

הארכיטקטורה של הכיבוש

לרגל פתיחת פסטיבל הסרטים בחיפה מציג מוזיאון מוניו גיתאי וינרויב תערוכת צילומים של זיו קורן ששימשו לתפאורה לסרטו של עמוס גיתאי "לילה בחיפה" שיוצא לאקרנים ב-20 באוקטובר. הכניסה חופשית.

מתי? עד 31 באוקטובר

איפה? שדרות הנשיא 135

וביום השישי

התזמורת הסימפונית ירושלים פותחת את עונתה ה-85 בקונצרט ייחודי מסדרת X: "וביום השישי..". מדובר בסרט-קונצרט בבכורה עולמית, באורך 75 דקות, שמפגיש את הטבע הישראלי עם מוזיקה ותרבות ישראלית. הקונצרט מורכב מתשעה פרקים, שמתארים את עונות השנה המתחלפות ואת ההתרחשות בטבע בכל עונה. את המוזיקה כתב המלחין אורי אופיר, ומבצעת התזמורת הסימפונית ירושלים בניצוחו של עמוס בועזסון. הכתוביות בסרט הן פרי עטה של המשוררת רחל שפירא. את הסרט יצר הצלם אלפרט מחומרים שצולמו בשלושים השנים האחרונות ועדיים מצולמים

מתי? 18 באוקטובר, 20:00

איפה? האולם הסימפוני ע"ש הנרי קראון, תיאטרון ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully