וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן רובי קולטריין ("האגריד" מהארי פוטר) הלך לעולמו בגיל 72

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 22:30

שחקן הקולנוע והטלוויזיה, המוכר בעיקר כמי ששיחק את האגריד בסרטי הארי פוטר ומסרטי ג'יימס בונד, מת בבית חולים ליד ביתו בסקוטלנד. זאת לאחר שבשנים האחרונות סבל ממחלת אוסטאופורוזיס. קולטריין היה בן 72 במותו

השחקן רובי קולטריין בדמות האגריד בסרט השלישי בסדרת הארי פוטר. צילום מסך, צילום מסך
השחקן רובי קולטריין בדמות האגריד/צילום מסך, צילום מסך

השחקן והקומיקאי הסקוטי רובי קולטריין מת בבית חולים ליד ביתו בסקוטלנד. זאת לאחר שבשנים האחרונות היה במצב בריאותי לא טוב' התמודד עם דלקת מפרקים ניוונית ונעזר בכסא גלגלים. בן 72 היה במותו.

קולטריין זכה לפופולריות עצומה בעקבות גילום דמותו של רובאוס האגריד, שומר הקרקעות בהוגוורטס בסדרת סרטי הארי פוטר, שיצאו לאקרנים משנת 2001 ועד 2011. בנוסף, הוא מוכר מגילום דמותו של סוכן הקג"ב לשעבר ולנטין זוקובסקי בסרטים "גולדן איי" ו "העולם אינו מספיק" מסדרת ג'יימס בונד.

השחקן רובי קולטריין. Creative Commons
השחקן רובי קולטריין/Creative Commons

הוא נולד בשם אנטוני רוברט מקמילן במרץ 1950 והחל את דרכו בשנת 1983 בסדרת המערכונים " Alfresco" לצד יו לורי, סטיבן פריי ואמה תומפסון, עמה שיחק כמה שנים לאחר מכן גם במיני הסדרה "תותי פרוטי" של ה-BBC. בין השאר שיחק גם בסדרת המתח המשטרתית "המפצח", שזיכתה אותו בפרס באפט"א לטלוויזיה, ובסרט "נזירות ממין זכר".

הסופרת ג'יי קיי רולינג, מחברת סדרת ספרי "הארי פוטר", ספדה לו בטוויטר: "לעולם לא אכיר מישהו שדומה לרובי שוב. הוא היה כישרון מדהים, אחד ויחיד, והיה לי מזל גדול להכיר אותו, לעבוד איתו ולצחוק איתו. אני שולחת את אהבתי ואת תנחומיי למשפחתו ולילדיו".

דניאל רדקליף, שגילם את הארי פוטר, ספד לקולטריין: "רובי היה אחד האנשים הכי מצחיקים שפגשתי, ונהג לגרום לנו לצחוק כילדים על הסט. יש לי זיכרונות טובים ממנו במיוחד כששמר על מצב רוחנו בסרט 'הארי פוטר והאסיר מאזקבאן', כשכולנו התחבאנו מהגשם השוטף במשך שעות בבקתה של האגריד, והוא סיפר סיפורים ובדיחות כדי לשמור על המורל. אני מרגיש בר מזל שזכיתי להכיר ולעבוד איתו ומאוד עצוב שהוא נפטר. הוא היה שחקן מדהים ואדם נפלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully