וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי להקת BTS יתגייסו לצבא דרום-קוריאה, הלהקה תחזור לפעול ב-2025

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 18:26

חברי להקת הקיי-פופ הפופולרית BTS יתגייסו לצבא דרום-קוריאה ולא יהיו פטורים משירות צבאי - כך נמסר היום מטעם חברת הניהול שלהם. בשל הגיוס לצבא, הלהקה תשוב לפעול יחד רק בשנת 2025, לאחר שכל שבעת חבריה יסיימו את השירות הצבאי שלהם

תופעת ה-BTS: להקת הבנים הקוריאנית שהגדירה מחדש את הפופ/מתוך "מהדורת השבת", חדשות 13

חברי להקת הקיי-פופ הפופולרית BTS יתגייסו לצבא דרום-קוריאה ולא יהיו פטורים משירות צבאי - כך נמסר היום מטעם חברת הניהול שלהם. בשל הגיוס לצבא, הלהקה תשוב לפעול יחד רק בשנת 2025, לאחר שכל שבעת חבריה יסיימו את השירות הצבאי שלהם.

הראשון שיתגייס מבין חברי הלהקה יהיה ג'ין, שיהיה בן 30 בחודש דצמבר הקרוב ויחל בסוף אוקטובר את הליכי הגיוס שלו. גם ששת חברי הלהקה ישרתו בצבא, כך על פי הודעת מנהליהם. "כל חבר להקה יתפתח בקריירת הסולו שלו בהתאם לשירות הצבאי שלו. הם גאים לשרת בצבא וכעת זה הזמן עבורם לעשות זאת".

תופעת ה-BTS: להקת הבנים הקוריאנית שהגדירה מחדש את הפופ. צילום מסך, רשת
חברי להקת BTS/רשת, צילום מסך

על פי החוק בדרום קוריאה, כל גבר בן 18 עד 35 צריך לשרת בצבא בין 18 ל-21 חודשים. עם זאת, ספורטאים, מוזיקאים ואמנים מצטיינים מקבלים פטור. פוליטיקאים רבים בדרום קוריאה אף קראו בעבר לפטור את חברי BTS משירות צבאי בשל הצלחתם האדירה ברחבי העולם.

להקת BTS היא להקת בנים דרום קוריאנית המורכבת משבעה חברים, שהוקמה בשנת 2013. שיריהם הפכו ללהיטי ענק ברחבי העולם והם שברו שיאים של מכירת אלבומים.

  • עוד באותו נושא:
  • BTS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully