וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלם רונן אקרמן הלך לעולמו לאחר מאבק של ארבע שנים בניוון שרירים

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 13:22

צלם התרבות, הבידור והאופנה הלך לעולמו לאחר מאבק בן ארבע שנים ב-ALS. בהודעה שביקש לפרסם בפייסבוק לאחר מותו, כתב: "שחררתי הכל - את הרצונות שלי, את הפחדים, את הגעגועים, את התסכול על מצבי. שחררתי הכל ואני בדרכי לישון את שנת היופי החלומית שלי"

רונן אקרמן. פייסבוק, צילום מסך
רונן אקרמן/צילום מסך, פייסבוק

הצלם רונן אקרמן הלך לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק בן ארבע שנים במחלת ה-ALS - ניוון שרירים. בהודעה שביקש לפרסם בפייסבוק לאחר מותו, כתב: "היום אני מסיים את המסע שלי כאן בעולם הזה כבנאדם חופשי. שחררתי הכל - את הרצונות שלי, את הפחדים, את הגעגועים, את התסכול על מצבי. שחררתי הכל ואני בדרכי לישון את שנת היופי החלומית שלי מוקף באנשים האהובים והיקרים עלי בעולם כולו. מתוקות שלי, תרימו לי כל הדרך. תם ונשלם.

"ואתם, תיהנו!", כתב עוד. "תראו את החלק הטוב בחיים שלכם (גם אם הוא לפעמים מסתתר), קחו בשבילי מדי פעם הפסקה מהיום להתפעל מול הים בשקיעה בשאיפות גדולות לריאות. לכל הסקרניות שחיכו להזדמנות - בבקשה לא לחפש תמונות במחשב שלי, מחקתי את הכל. לטובת המצולמים שלי - אחזור על זה שוב - הערום נמחק. לטובת החברים שלי הכנתי לכם מספיק גלידה במקרר להמתיק קצת את הרגע.

"רוב הזמן היה כאן נהדר. אני יודע שאתם מצטערים ועצובים, אני מעריך את החיבוקים, את העזרה, את הפירגון את האהבה. תודה על הכל, נשיקות, אוהב אתכם".

אקרמן נולד ברחובות והחל בקריירת צילום מקצועי ב-88' לאחר שירות כקצין בצבא קבע במשך חמש שנים. בתחילת דרכו עסק אקרמן בצילום מתוך תחביב אולם מהר יותר התמקצע והפך לצלם תרבות, תיאטרון ואופנה. אקרמן התפרסם בעיקר בזכות הפורטרטים לידוענים בתחום המוזיקה, הקולנוע, האופנה, התיאטרון והפוליטיקה. הוא עסק גם בצילומי סטילס כיחסי ציבור לתכניות טלוויזיה וארגונים רבים. גם משרדי פרסום רבים עבדו איתו והוא צילם עבורם תמונות רבות.

באוקטובר 2018 אובחן כחולה ב-ALS. כארבע שנים לאחר שאובחן, הודיע באוגוסט 2022 על פרישה לאחר מעל שלושה עשורים של צילום. אקרמן צילם את מיטב בדרני ואמני ישראל בכמה תמונות שהפכו לאיקוניות. באחרונה העלה תערוכה שהציגה 40 פורטרטים של גברים גאים מעל גיל 40.

  • עוד באותו נושא:
  • צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully