וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולדפליי תקרין בקולנוע בלייב את הופעתה בארגנטינה - המופע יוקרן גם בארץ

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 10:41

לכל המאוכזבים שטרם ראו את קולדפליי בהופעה חיה - הנה הזדמנות לא רעה לראות אותם: הלהקה מסרה כי המופעים שלה בבואנוס איירס יוקרנו בבתי הקולנוע ברחבי העולם. ההופעה תוקרן גם בישראל ב-29 באוקטובר ביס פלאנט ראשון לציון ויס פלאנט חיפה

להקת קולדפליי מופיעה במצודת עמאן, בירת ירדן, 23 בנובמבר 2019/שגיא בן נון

אלפי ישראלים נהרו במהלך הקיץ לערים רבות ברחבי אירופה כדי לצפות בהופעה של אחת הלהקות האהובות ביותר בעולם - קולדפליי. להקתו של כריס מרטין נמצאת מזה כמה חודשים בסיבוב הופעות גדול ברחבי העולם ואחרי אירופה היא צפויה להגיע גם לדרום אמריקה. אלא שלטובת המאוכזבים שלא הצליחו לראות את קולדפליי בהופעה מסיבות כאלה או אחרות - הודיעה הלהקה כי המופעים שלה בבואנוס איירס יוקרנו בבתי הקולנוע ברחבי העולם. ההופעה תוקרן גם בישראל ב-29 באוקטובר ביס פלאנט ראשון לציון ויס פלאנט חיפה. על הבימוי של המופע הענק של קולדפליי אחראי פול דוגדייל.

מריה מוכיח, מנכ"לית וורנר מיוזיק ישראל המייצגת בין השאר גם את קולדפליי, מסרה: "המופע של להקת קולדפליי הוא חוויה בלתי נשכחת. קולדפליי היא אחת הלהקות האהובות בישראל ובעולם ואירוע הברודקאסט הוא הזדמנות לקבל טעימה מהחוויה והסאונד של המופע".

כריס מרטין, סולן להקת קולדפליי, דצמבר 2000. Brian Rasic/Getty Images, GettyImages
כריס מרטין/GettyImages, Brian Rasic/Getty Images

לפני כשבועיים הודיעה קולדפליי על דחיית שתי ההופעות שלה בברזיל עקב זיהום בריאות של סולן הלהקה כריס מרטין. "בצער רב אנחנו נאלצים לדחות את ההופעות הקרובות בריו דה ז'נרו וסאו פאולו עד תחילת 2023. בעקבות זיהום חמור בריאות, כריס נאלץ לנוח בשלושת השבועות הקרובים בהוראת הרופא. אנחנו עובדים הכי מהר שאפשר בשביל לסגור תאריכים חדשים ונעדכן בימים הקרובים".

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully