וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה קשור", טרי פויזן וסשה ארגוב: 6 המלצות לאמצע אוקטובר

20.10.2022 / 0:35

"מה קשור" משתתפים בסדרת ילדים חדשה ב-HOT, טרי פויזן חוזרים לבמות - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לכם לפספס השבוע

חברי מה קשור מאחלים בהצלחה לנבחרת הנוער של ישראל לקראת גמר אליפות העולם/ספורט1

"גדול עלינו"

שלישיית "מה קשור" מככבת בסדרת הילדים החדשה "גדול עלינו" שתעלה ב-HOT, לצד אורנה בנאי, יעל אלקנה, יגאל עדיקא וגור עדן. הסדרה מגוללת את סיפורם של שלושה חברי ילדות בני 11 שגרים בבית יתומים. אחד מהם מגלה שיש משפחה שעומדת לאמץ אותו, הוא מפחד לאבד את חבריו הטובים ומחליט לברוח. השלושה נקלעים לתוך שדה ניסוי של פרופסור שהופך אותם לשלושה מבוגרים. עכשיו הם צריכים להתמודד עם עולם שלם של מבוגרים שהם לא מכירים ועם מכשולים ששמים את החברות האמיצה שלהם במבחן.

מתי ואיפה? החל מהיום ב-HOT VOD YOUNG ומ-23 באוקטובר בערוץ זום

שלישיית מה קשור. שוקה כהן,
שלישיית מה קשור/שוקה כהן

רגע רגע

לציון 108 שנים להולדתו של המלחין הגאון סשה ארגוב, עולה המופע "רגע רגע", מופע תיאטרלי-מוזיקלי עם שיריו היפים של ארגוב. מנחה: רונית רולנד.

מתי? 26 באוקטובר

איפה? הבימה 4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרי פויזן

הרכב הפופ הישראלי, שהוקם בשנת 2003 וזכור בזכות הלהיט הממכר "Smack Snack" משנת 2009, חוזר לבמות אחרי שהוציא את הסינגל "Ready to Rule".

מתי? 25 באוקטובר (ב-20 הם יופיעו באינדינגב)

איפה? כולי עלמא תל אביב

100 נשים ב-100 שנים

פרויקט אומנותי-היסטורי המבוסס על ספר ותערוכה המתעד את סיפורן האישי והמקצועי של מאה נשים בעלות זיקה משמעותית לגבעתיים, חלקן נולדו בעיר וחלקן מתגוררות בה עד היום (כמו ליא קניג, גלי בהרב-מיארה, מירי אלוני, חני נחמיאס ועוד). הנשים המוצגות בפרויקט הן בעלות הישגים מוכרים ומוערכים מתחומי התרבות, האומנות, החינוך, הספורט, המדע, האקדמיה המשפט ועוד.

התערוכה - שמציגה מאה דיוקנאות מצולמים ומקוריים של נשים מעוררות השראה מהעיר - תושק הערב בתיאטרון גבעתיים במעמד ראש העירייה רן קוניק ואשת ראש הממשלה ליהיא לפיד. הפרויקט הוא יוזמה של סגנית ראש העירייה אור-לי ניב ומנהל הגלריה העירונית דורון פולק.

מתי? הערב (20 באוקטובר) ההשקה. התערוכה תוצג במשך חודש

איפה? תיאטרון גבעתיים

יריד מייק 2022

יריד המייקרים במוזיאון המדע ירושלים יוצא לדרך ומיטב המייקרים והמייקריות יציגו בו המצאות מטורפות, עיצובים מחוץ לקופסה, ומייצגי ענק. היריד כולל מגוון סנדאות יצירתיות לכל המשפחה, בהן אפשר לבנות מכוניות מרוץ, מנגנון תנועה של אופניים, צעצועים זזים ולהבין מנגנוני תנועה מכאניים. הכניסה חופשית.

מתי? 21-22 באוקטובר

איפה? מוזיאון המדע ירושלים

פסטיבל תימא

לציון 140 שנות עלייה והתיישבות של יהדות תימן בירושלים מושק פסטיבל שיכלול מופעים מוזיקליים, סיורים, סדנאות והרצאות. במופע הפתיחה "קריה יפהפיה" יופיעו אמנים תימניים צעירים (שירן אברהם, דניאל זנדאני) ו-ותיקים (משה גיאת, ציון גולן) במיטב השירה התימנית המוכרת והאהובה. הערב בהנחייתו של מתי סרי יכלול סיפורים וקטעי ארכיון נדירים מהתיישבות יהודי תימן בירושלים. מופע נוסף שיתקיים ב'בית העם' הוא "מלכת הכרם" - קברט מוזיקלי על חייה של הזמרת אהובה עוזרי מכרם התימנים, עם יואב יצחק, רמי דנוך ועוד. עוד יתארחו בפסטיבל שירן צפירה ולהקת "סבבה 5" ועוד ועוד.

מתי? 26-29 באוקטובר

איפה? רחבי ירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • מה קשור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully