וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת'יו פרי חושף כי היה על סף מוות: "הרופאים נתנו לי סיכוי של 2 אחוז לחיות"

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 18:28

כוכב הסדרה "חברים" מת'יו פרי דיבר בריאיון נרחב למגזין PEOPLE לקראת צאת האוטוביוגרפיה שלו על ההתמכרויות איתן התמודד בחייו, אשר הובילו גם לבעיות רפואיות קשות. בין השאר חשף כי חובר למכונת אקמו, כי אושפז במשך חמישה חודשים וכי היה בתרדמת

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

כוכב הסדרה "חברים" מת'יו פרי דיבר בריאיון נרחב למגזין PEOPLE לקראת צאת האוטוביוגרפיה שלו על ההתמכרויות איתן התמודד בחייו, אשר הובילו גם לבעיות רפואיות קשות. פרי סיפר כי הוא הגיע למצב שבו נלחם על חייו לפני כארבע שנים לאחר שהמעי הגס שלו נפגע קשות: "הרופאים אמרו למשפחתי שהסיכוי שלי לשרוד בחיים הוא שני אחוז. חיברו אותי למכונת אקמו - שממלאת את תפקיד הלב והריאות, איש לא היה שורד את זה".

פרי, שגילם בסדרה "חברים" את צ'נדלר בינג, אמר כי הוא מרגיש "אסיר תודה להיות בחיים" אחרי מאבק ארוך ומתיש בהתמכרויות. פרי סיפר כי בשיא הקריסה הרפואית שלו הוא אושפז למשך חמישה חודשים, שבועיים מתוכם היה בתרדמת. עוד סיפר כי נאלץ להשתמש בקטטר במשך תשעה חודשים.

מתיו פרי. GettyImages
מת'יו פרי/GettyImages

לדבריו, כבר בתחילת צילומי הסדרה המצליחה, כשהיה בן 24 בלבד, הוא התמודד עם התמכרות לאלכוהול שהלכה והחמירה. "לאורך עונה 9 ב'חברים' הייתי פיכח לגמרי. ונחשו באיזו עונה הייתי מועמד לפרס האמי לשחקן הטוב ביותר? אמרתי לעצמי 'אני חייב ללמוד מזה'". עוד סיפר כי לא ידע איך לעצור: "אם השוטרים היו מגיעים ואומרים שאם אשתה הם ייקחו אותי לכלא, הייתי מתחיל לארוז. לא הצלחתי להפסיק כי המחלה הייתה בשלב מתקדם".

הכוכב חשף כי בסך הכול נכנס ויצא 15 פעם ממכוני גמילה ועבר 14 פרוצדורות רפואיות. "אני כיום פיכח ודי בריא". ספרו "Friends, Lovers and the Big Terrible Thing" ("חברים, אוהבים והדבר הגדול הנורא") ייראה אור ב-1 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully