וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקדים וחותמים על כרטיס אדי: פסטיבל קמפ בתנועה יצא לדרך

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 20:22

פסטיבל ריקודי העם של ישראל "קמפ בתנועה" נפתח אתמול בערב בעיר אילת. הפסטיבל יוצר שיתוף מיוחד עם המרכז הלאומי להשתלות איברים של משרד הבריאות, לעידוד החתימה על כרטיס אדי

גדי ביטון. יח"צ,
גדי ביטון/יח"צ

פסטיבל ריקודי העם של ישראל "קמפ בתנועה" נפתח אתמול בערב בעיר אילת בשיתוף רשת מלונות ישרוטל. קמפ בתנועה מתקיים מידי שנה בשיתוף עם רשת מלונות ישרוטל באילת ובניהולו האמנותי של המרקיד והכוריאוגרף גדי ביטון, ממובילי ריקודי העם בישראל ובעולם. הפסטיבל מוקדש לתרבות הישראלית בכלל ולריקודי העם והזמר העברי בפרט. השנה הגיעו לפסטיבל למעלה מ-3,000 רוקדים, רקדנים ואורחים.

גדי ביטון - יוזם קמפ בתנועה: זוהי השנה ה-13 לקיום קמפ בתנועה ולרגל חגיגת "הבר מצווה" שלו הקמפ יהיה סביב הנושא 'שמחות קטנות'. אני נרגש לשמח את כל אלפי המשתתפים ושוחרי המחול ולאפשר להם לצאת מהשגרה ולחזור ולחוות חוויה יחודית בנוף התרבות בישראל, בעיקר לאחר תקופת מגיפת הקורונה".

הפסטיבל מתקיים במשך ארבעה ימים ולילות של הרקדות ריקודי עם ומגוון אירועים שונים: הרקדות מיוחדות המחולקות למסלולים שונים: "מתחילים מהצעד הראשון", "בינוניים", "מתקדמים", "נוסטלגיה", "נשים בלבד" (ייעודי למגזר הדתי) ו- "מתגלגלים" - עבור רוקדים בכסאות גלגלים.

חנן בן ארי במצעד הישראלי השנתי תשפ"א של וואלה וגלגלצ, 5 בספטמבר 2021. ראובן קסטרו
חנן בן ארי/ראובן קסטרו

בנוסף לפעילויות המחול השונות ניהנים משתתפי הפסטיבל מהופעות של מיטב האמנים בישראל - חנן בן ארי, עילי בוטנר וילדי החוץ, דני סנדרסון, חיים משה, גיל שוחט ודניאלה לוגסי. הקמפ יכלול מגוון פעילויות נוספות: אירועי שירה בציבור בהנחיית מובילי הזמר העברי בארץ; מסיבות בריכה; ערבי תוכן; נשף ועוד הפתעות. קמפ בתנועה מזמין אליו קהל גדול ומגוון מכל רחבי הארץ והעולם, אשר המשותף לו הוא אהבת ריקודי העם.

תחום ריקודי העם הישראליים משלב שימור הפולקלור הארץ-ישראלי לצד יצירה של ריקודים חדשים המתפתחים לצידה של המוזיקה הישראלית כולה ובכך הופך לתרבות ייחודית שאין שני לה בעולם - תרבות של אהבת אדם, ערכיות ומורשת. מתוך תפיסה זו, הפסטיבל יוצר שיתוף מיוחד עם המרכז הלאומי להשתלות איברים של משרד הבריאות, לעידוד החתימה על כרטיס אדי.

מתחמי ההרקדה כולם היו ממותגות עם כרטיס אדי באמצעות מסכי ענק ושילטי חוצות. משתתפי הפסטיבל קיבלו מסרון עם קישור לחתימה דיגיטלית ישירה על כרטיס אדי. דבורה שרר מהמרכז הלאומי להשתלות: "אני נרגשת כל פעם מחדש לפגוש את אלה מהרוקדים אשר זכו לקבל תרומת איברים וחייהם ניצלו והם חזרו לשיגרת החיים וממשיכים לפקוד את רחבת הריקודים".

  • עוד באותו נושא:
  • ריקוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully