וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייר "האח הגדול" לשעבר במתקפה חריפה: "התכנית היא רשע טהור, צריך להוציאה מחוץ לחוק"

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 20:41

דייר "האח הגדול" לשעבר רועי קורנבלום תקף במילים קשות את התכנית שבה השתתף ב-2018: "אין משתתף אחד שיצא מהתוכנית ולא התפלפ. אני אישית נשרטתי רצח. זו תכנית מגעילה ומרושעת, היא פשוט רעה ביסודה". ברשת 13 סירבו להגיב לדברים

בר, האח הגדול/צילום: רשת 13

דייר "האח הגדול" לשעבר רועי קורנבלום תקף הערב (חמישי) במילים חריפות את התכנית שבה השתתף. בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות ופורסם לראשונה ב"ישראל היום" אמר קורנבלום כי "האח הגדול היא רשע טהור" וכי יש להוציא את התוכנית מחוץ לחוק.

קורנבלום, ראפר ואמן ספוקן וורד אשר השתתף בעונה בשנת 2018 שבה גם הכיר את בת זוגו מריה דומרק, אמר לעוקביו ברשתות החברתיות: "שואלים אותי המון שאלות על האח הגדול ואני רוצה להסביר למה אני לא עונה. זה לא כי אכפת לי לדבר על החיים האישיים שלי. הסיבה שאני לא עונה לשאלות על האח הגדול היא כי קודם כל משום שאני מתעסק במוזיקה ובאומנות אבל מעבר לזה הסיבה העיקרית היא שממרחק הזמן אני מבין שהתוכנית הזאת היא רשע טהור. אני לא מתכוון להגזים כדי שתתרגשו. אני באמת מתכוון לזה".

רועי קורנבלום, האח הגדול. עידו שחם
רועי קורנבלום/עידו שחם

"דעתי האישית היא שצריך להוציא את 'האח הגדול' מחוץ לחוק", אמר. "אין משתתף אחד שיצא מהתוכנית הזאת ולא התפלפ אחושרמוטה. אני באופן אישי נשרטתי רצח, יצאתי שרוט רצח, לקח הרבה זמן לרפא את השריטה הזאת. היא עדיין קיימת ועם הזמן הבנתי שאם אני מדבר על זה, אני רק נותן יד לדבר המגעיל והמרושע הזה. אין לי מילה אחרת. זה לא טראש ולא ריאליטי טראש, זה פשוט דבר רע ביסוד שלו. זה סותר כל דבר חיובי ביקום הזה. אין בזה שום דבר טוב. אין לי מילים להסביר כמה זה רע. אני לא רוצה לתת יד לזה ולדבר על זה, כי מי שמנהל את זה הם אנשים חסרי מצפון".

ברשת 13 סירבו להגיב לדברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully