וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "בוורלי הילס 90210" איאן זירינג מצטרף לתכנית "גולסטאר"

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 23:51

השחקן איאן זירינג, מי שגילם את סטיב סנדרס בתכנית המיתולוגית "בברלי הילס 90210", לוהק ל"גולסטאר", תכנית הדוקו-ריאליטי של HOT. זירינג יעלה על מדי הנבחרת ויטוס לצילומי הסדרה ביוון ביחד עם חברי הצוות הישראלי

בוורלי הילס/קטע מהסדרה "בוורלי הילס 90210 – העונה החדשה"

רכש מפתיע: השחקן איאן זירינג, מי שגילם את סטיב סנדרס בתכנית המיתולוגית "בברלי הילס 90210", לוהק ל"גולסטאר", תכנית הדוקו-ריאליטי של HOT. זירינג יעלה על מדי הנבחרת ויטוס לצילומי הסדרה ביוון ביחד עם חברי הצוות הישראלי. זו הפעם הראשונה בתולדות הסדרה, שבה כוכב הוליוודי מגיע על מנת להיות חלק מהנבחרת של "גולסטאר", וזו הפעם הראשונה שזירינג מופיע בסדרה מחוץ לארה"ב.

זירינג, השחקן היהודי-אמריקאי, היה מבין הבודדים שהופיעו בכל העונות של סדרת הלהיט של המפיק אהרון ספלינג, כשלאחר מכן הוא כיכב במספר סדרות נוספות ובסדרת סרטי האימה "SHARKANDO". זירינג מצטרף כעת כאמור לעונה החדשה וה-11 של גולסטאר שתצטלם בקרוב בריזורט של מלונות בראון ביוון לצד הצוות הישראלי. בקרוב תעלה העונה החדשה של גולסטאר שצולמה במרוקו.


מ-HOT נמסר בתגובה: "כבוד גדול לארח את זירינג בפורמט המקורי והמצליח שלנו. אנחנו בטוחים שהוא יהיה תוספת מדהימה וחשובה לנבחרת וגאים שהוא מככב על המסך שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully