וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים והולכים למוזיאון והצגה: פעילויות תרבותיות ליום הבחירות

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 11:05

אחרי שמימשתם את זכותכם הדמוקרטית, הנה כמה הצעות תרבותיות מה אפשר לעשות עם הילדים (או בלעדיהם) ביום הבחירות ב-1 בנובמבר: מוזיאון תל אביב בחינם? פארק שעשועים במישור אדומים? או אולי הצגה בצוותא בערב? הנה כמה הצעות מעניינות

מוזיאון תל אביב לאמנות

מוזיאון תל אביב יהיה פתוח ללא תשלום ביום הבחירות - בין השעות 10:00-21:00. סיורים מודרכים על פי בחירת הקהל יתקיימו בשלל התערוכות השונות. הילדים ייהנו מהתערוכה של האמנית שירה זלוור "התכנסות ציפורים", הכוללת כ־400 פסלי ציפורים מזנים שונים. מומלץ גם לבקר עם הילדים בחדרי המיניאטורות הייחודיים של הלנה רובינשטיין ובתערוכה של דוד פולונסקי, אחד מהמאיירים המרכזיים שפועלים בישראל באנימציה, קומיקס, עיתונות, ספרי ילדים ועוד.

לעמוד הבחירות של וואלה

למדגמי הבחירות

מוזיאון ארץ ישראל

הילדים מוזמנים להגיע מחופשים ולבלות בחגיגת האלווין לכל המשפחה. למשתתפים מוצעות כמה אפשרויות: סיורים מודרכים בתערוכה "אמנות מכשפת"; סדנת יצירה להכנת דגם מריונטה על חוט של שלד גוף האדם בהשראת עבודותיה של האמנית המקסיקנית בתסבה רומרו, המציגה בתערוכה דימויים מהתרבות המקסיקנית של טקסים ופולחנים; ועוד ועוד. מחיר מיוחד ליום הבחירות: 1+1 למבוגרים, ילדים עד גיל 18 - ללא תשלום.

מוזיאון אגם בראשון לציון

המוזיאון יציע ביום הבחירות מגוון פעילויות לכל המשפחה כגון סדנאות יצירה קינטיות לילדים ללא תשלום, כמו גם סיור במוזיאון המותאם במיוחד לקטנטנים (גילאים 3-5). במוזיאון מוצגת תערוכה לכל המשפחה בשם "שומעים את הצבעים", המחברת בין יצירות האמנות המרהיבות של האמן יעקב אגם לצלילי מוזיקה שיצר אמן הסאונד אביעד סימנס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תיאטרון הקרון

ביום הבחירות תוצג בתיאטרון ההצגה "ים קטן" (ההצגה מתאימה לגילאי 3-8 ועלותה היא 40 שקלים) בנוסף לסיור התיאטרלי "סיור רפאים - הולכים על ארבע" בעקבות כלבים במושבה הגרמנית (לגילאי 4-9, מחיר - 35 שקל לאדם) והמשחק התיאטרוני "טיול מעבר לאופק" המשלב מציאות רבודה וארבעה סיפורים מונפשים, בהשראת כתביהם של אוריאל ובינה אופק (20 שקלים והוא מיועד לגילאי 6-11).

מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית

במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית מציעים סיור מודרך במקבץ התערוכות החדשות תחת הכותרת "מעבר לאי-שם", העוסקות בעולמות מקבילים של דמיון ובתערוכת היחיד של האמנית בתיה אפולו.

ראש ממשלה ליום אחד בדיזנגוף סנטר

הנהלת הסנטר תבנה רפליקה של סט התפאורה מחדר התדריכים המקורי של ראש הממשלה, עם פודיום, מסך המצגות ודגל המדינה. ניתן יהיה לעלות לפודיום, לנאום, להצטלם ולנסות לשכנע את ציבור המאזינים. במקום יפעל גם יריד אופנה יפנית בין השעות 12:00-20:00, בשיתוף פעולה עם קבוצת הגיארו הישראלית Akipoyo Gyarusa, שיכלול קיר צילום ענק ומיוחד, דוכני אופנה יפנית יד שניה ומוצרי עבודת יד מקוריים וייחודיים. מבקרי הסנטר ייהנו גם מעשרות דוכני שוק האוכל שיפעלו באופן מיוחד במהלך יום הבחירות ויציעו מנות ומטעמים מהמטבחים השונים והמגוונים.

Magic Kass

פארק השעשועים המקורה הממוקם במישור אדומים יפעל כרגיל ביום הבחירות. בנוסף למתקנים והאטרקציות יפעל במקום גם מתחם גיימינג הכולל משחקי ארקייד, מכונות פינבול ומשחקי וידאו אהובים. מי שהצביע יהנה מהטבה מיוחדת - חבילת ארקייד בשווי 30 שקלים. מחיר כניסה לפארק - 100 שקלים.

גלגל ענק ב-Magic Kass. דניאל סטרבו,
Magic Kass/דניאל סטרבו

הסוף

רגע לפני פרסום מדגמי הבחירות ניתן להרגיע את הלחץ והחרדות עם ההצגה שכבר הפכה לקאלט - "הסוף". מדובר במחזמר על מדען גאון ושבור לב המשתף פעולה עם המוות בשביל למצוא פתרון לחיי נצח ולהציל את חייה של אהובתו. במחזמר הנפלא שמתקיים ב"צוותא" שבתל אביב מככבים אבי דנגור, עידן אלתרמן (ברוטציה עם מיכאל הנגבי. ביום הבחירות יככב הנגבי) וג'וי ריגר.

לי בירן

לי בירן חוגג את הבחירות במופע חדש לכבוד צאת אלבומו החדש "לי" בליווי הלהקה. המופע יתקיים ב-14:30 במועדון גריי בתל אביב.

המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס

חגיגת יום הבחירות במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון - סיורים מודרכים בתערוכות המוזיאון "אסף חנוכה - האסטרונאוט המזרחי הראשון", "אזהרת צפייה", "גברים, גברים". הסיורים המודרכים בתערוכות המוזיאון יתקיימו בשעות 10:30 ו-12:30 בעלות כניסה למוזיאון שהיא 15 שקל לאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully