וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר בנאי, מטרופולין ושם טוב לוי: 7 המלצות לסוף אוקטובר

27.10.2022 / 0:17

פסטיבל העוד יארח את שם טוב לוי ואמנים רבים בינלאומים, פסטיבל VSOUNDS יארח כמה מהשמות הלוהטים ביותר בישראל (ובחינם!) - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

ישי ריבו במופע בידוד/ישי ריבו

פסטיבל העוד הבינלאומי

הפסטיבל הוותיק חוגג 23 שנה עם הפקות מקור מיוחדות: מופע פתיחה בינלאומי - מחווה למלחין היווני הדגול ואסיליס ציצאניס בהשתתפות תזמורת אסטודיאנטינה עם גדולי הסולנים אלני ויטלי ובאביס סטוקאס; מופע נעילה: שם טוב לוי והאנסמבל שרים את שיר השירים; מופע בינלאומי של מאסטר העוד הטורקי יורדאל טוקצ'אן; מירה עווד; ריף כהן; לירז צ'רכי ועוד ועוד. ניהול אמנותי: אפי בניה.

מתי? 3-12 בנובמבר

איפה? בית הקונפדרציה, ירושלים

השירים של דניאלי

"השירים של דניאלי" הוא אלבום משיריה של דניאלי זוננפלד ז"ל שהיתה מתנדבת אך חייה נגדעו בתאונת דרכים טרגית. כל ההכנסות מהאלבום וממופע ההשקה שלו ייתרמו למחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר. בהופעת ההשקה החגיגית יופיעו כמה מגדולי הזמרים: אביתר בנאי, ישי ריבו, שולי רנד, עקיבא, יונתן רזאל, אמיר דדון ועוד.

מתי? 29 באוקטובר

איפה? תיאטרון ירושלים

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

"אותלו" בתיאטרון מלנקי

המחזה הטראגי ורווי היצרים של שייקספיר פותח את העונה ה-26 של התיאטרון בכיכובם של גיל פרנק, דודו ניב, קסניה מרקוזה, גיל לבנת וברק פרידמן ובעיבודו של מיכאל טפליצקי.

מתי? עד 29 באוקטובר

איפה? חומה ומגדל 32 תל אביב

VSOUNDS

פסטיבל VOLVO VSOUNDS חוזר בפעם החמישית, אחרי שנתיים של הפסקת קורונה עם הופעות אינטימיות בלוקיישנים שונים בתל אביב. בין השאר יופיעו אסף אמדורסקי, אפרת גוש, אקו, בר צברי, ג'ני פנקין, דניאלה ספקטור, כרקורלי, מטרופולין, נינט טייב, סימה נון, פלד ועוד ועוד. והכניסה? חינם אין כסף.

מתי? 28 באוקטובר, החל מ-13:00

איפה? כולי עלמא \ בבל \ DRAMA BAR \ אברהם הוסטל \ גגרין \ אברקסס

טל שוחט | כוכבים בחוץ / Stars Outside

אחרי חמש שנים חוזרת האמנית טל שוחט עם תערוכת יחיד חדשה. התערוכה הנוכחית עוסקת אף היא בשאלות של זהות ומקום. שוחט מצלמת למעלה משני עשורים את בני משפחתה באופן שמייצג קונפליקט מובנה בין סיפור משפחתי-אישי לבין אתוס לאומי-קולקטיבי. אוצרת: מיה פרנקל טנא.

מתי? עד 10 בדצמבר

איפה? גלריה רוזנפלד, רח' המפעל 1, תל אביב

המלך הולך למות

טרגדיה קומית בעקבות המחזה של אז'ן יונסקו על תאוות כוח ותשוקה, על הפחד מאובדן שליטה והמאבק המתמיד להישאר רלוונטי. על התרגום אמון דורי פרנס, עיבוד לבמה ובימוי: מתן דרעי בדש.

מתי? 30-31 באוקטובר

איפה? תיאטרון תמונע תל אביב

מי בא אחרינו 2

אירוע אמנות רב תחומי ברוחו ובהשראתו של האמן פורץ הדרך אורי קצנשטיין. באירוע יוצגו כ-20 מופעי מוזיקה, עבודות פרפורמנס, סאונד, וידאו ומדיומים מעורבים של אמנים ישראליים, לצד הצבת וידאו ופיסול מעבודותיו של קצנשטיין. בנוסף יוכרז הקול הקורא השני בפרס לאמנות רב-תחומית ע"ש אורי קצנשטיין. הפרס השנתי על סך 70 אלף שקלים יינתן לאמן, אמנית או קבוצת יוצרים עבור פיתוח ומימוש של עבודה רב-תחומית חדשה.

מתי? 29 באוקטובר

איפה? המרכז לאמנות דיגיטלית, האמוראים 4, חולון

  • עוד באותו נושא:
  • ישי ריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully