וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים עם צחוק מוזר ישבו באולפן והתחילו לצחוק. התוצאה היא כאוס

28.10.2022 / 0:03

נסו לצפות בקטע הזה בלי לצחוק - תוכנית אירוח הזמינה לדיון רציני אנשים שיש להם צחוק משונה. התוצאה היא כאוס שאי אפשר לראות בלי להיקרע מצחוק

אורחים עם צחוק משונה הוזמנו לאולפן. זה מה שקרה/C’est mon choix

אי פעם איבדתם שליטה עם החברים שלכם ולא הצלחתם להפסיק לצחוק? זה בדיוק מה שקרה כאשר אורחים עם צחוק "יוצא דופן" הוזמנו להופיע בתוכנית אירוח צרפתית - ואיש לא היה יכול לצפות את הכאוס שיתפתח.

התוכנית הצרפתית הפופולרית C'est mon choix - כלומר "זו הבחירה שלי" - הזמינה שמונה אורחים לאולפן כדי לדבר איתם על מה שעומד מאחורי הצחוק הייחודי שלהם, במסגרת פרק ששמו היה "אי אפשר להתעלם מהצחוק שלי".

לפחות זה היה הרעיון.

לכל חבר פאנל אפילו הייתה תמונה מעליו של איך הצחוק שלו נשמע, כשאחד ישב מתחת לתמונה של חזיר, בעוד אחרת ישבה מתחת לתמונת תרנגולת.

המנחה אוולין תומאס הציגה את נושא התוכנית כשלפתע אחת הנשים בפאנל פרצה בצחוק, וכל השאר האורחים ניסו להתאפק אבל מיד החלו גם הם לצחקק בשלל קולות משונים.

נראה אתכם צופים בזה בלי לצחוק

לאחר מכן שאלה תומאס חבר פאנל: "אם אתה רווק, זה לא בגלל הצחוק שלך?" "אני מקווה שלא", אמר האיש והתפרץ בצחוק שניתן לתאר כצווחות דולפינים. לצחוק שלו הצטרפה אישה שהיה לה צחקוק כמו חזיר, מה שגרם ליתר חברי הפאנל, כל אחד עם הצחוק יוצא הדופן שלו לפרוץ בצחוק - ואף צופה לא יכול שלא להיקרע מהסימפוניה הזו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קטעים מהתוכנית הפכו כמובן לוויראלים ברשתות החברתיות השונות כשגולשים רבים מנסים לתאר כמו מה נשעה שילוב הצחוקים הזה. "זה נשמע כאילו שועל נכנס ללול תרנגולות", צייץ צופה אחד ואחר כתב: "זה כמו שאתה מסובב את המפתח ברכב אבל הוא לא מניע".

  • עוד באותו נושא:
  • צחוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully