וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "צומת מילר" דקלה הדר: "אני לא מצליחה להתפרנס מהמקצוע שלי"

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 19:02

השחקנית דקלה הדר, שכיכבה בין היתר כאשתו של אדיר מילר בסדרת הלהיט של קשת 12, חשפה כי היא לא מצליחה להתפרנס מהמקצוע שלה: "בפתחו של העשור החמישי לחיי אני מוצאת את עצמי במשבר מול המקצוע שלי ומה שזה אומר בשבילי - משבר זהות. אין לי עבודה במקצוע שלי"

"רוצה כבר לעבור לדבר הבא": אדיר מילר וגל זייד נפרדים מהסדרה "צומת מילר", תל אביב 31 במאי 2022/דניאל סיילן

השחקנית דקלה הדר, שכיכבה בין היתר כאשתו של אדיר מילר ב"צומת מילר" (קשת 12) ושיחקה בתפקידים רבים בתיאטרון, פרסמה פוסט ארוך שבו חשפה כי היא לא מצליחה להתפרנס מהמקצוע שלה. "היום, כשמאחורי קריירה מפוארת עם שלל תפקידים בתיאטרון ובטלוויזיה (ביניהם 'אישתו של' ב"צומת מילר") אני נאלצת להודות: אני לא מצליחה להתפרנס ולפרנס את ילדיי מהמקצוע שלי. החלום ושיברו".

"לאורך כל 15 שנות חיי המקצועיים היו עליות ומורדות", כתבה הדר בפוסט הארוך. "תקופה עם יותר עבודה, תקופה עם פחות אבל תמיד נשארתי שם עם הראש מעל המים. והנה בפתחו של העשור החמישי לחיי אני מוצאת את עצמי במשבר מול המקצוע שלי ומה שזה אומר בשבילי - משבר זהות. כי מי אני בכלל אם אני לא שחקנית?".

דיקלה הדר דקלה צומת מילר. קשת 12, צילום מסך
דקלה הדר/צילום מסך, קשת 12

"עכשיו שלא תבינו, זה לא פוסט מרמור או רחמים עצמיים וזה אפילו לא פוסט של: 'אם אתם שומעים על איזו החלפה, או תפקיד שיכול להתאים לי'", כתבה. "זה פוסט חשיפה בשביל עצמי. בשביל לזרוע זרעים של כוונה. בשביל לנפץ את הפסאדה שאני חיה מאחוריה. כן, אני דיקלה הדר ואין לי עבודה במקצוע שלי שחשבתי שנשבעתי לו אמונים והוא לי. אבל יחד עם זאת אין שום כוונה להחליף מקצוע אבל יש לי כוונה להחליף גישה.

"אני לא רוצה יותר לשבת בבית ולחכות לטלפון מהסוכנת (לפני כמה ימים היא התקשרה. עניתי בלב דופק ואז היא אמרה: 'הי דיקלולה רציתי רק לשאול מה שלומך כי הרבה זמן לא דיברנו'. מתוקה נכון? רציתי לנתק לה בפרצוף. אם אין לך בשורה אל תתקשרי טוב?), לא רוצה יותר להתפלל שההוא ירצה לעבוד איתי, שעברתי את האודישן, שהמלהקת תחשוב שאני מתאימה, שההיא תזכור את ההחלפה שעשיתי אצלה בתיאטרון ותציע לי תפקיד בעקבות, שההוא יבין שהוא ליהק אותי לתפקיד שלא מנצל שמינית מהכשרון שלי ובסדרה הבאה שלו ילהק אותי לתפקיד שיביא לפריצה שלי, לא רוצה יותר לחשוב אוהב אותי? לא אוהב אותי? לא רוצה להתפשר על סכום כסף שלא הולם את שנות הנסיון שלי רק כי אין משהו אחר כרגע, לא רוצה יותר שהכוח יהיה בידיים של אחרים. רוצה להחזיר את הכוח אלי".

  • עוד באותו נושא:
  • צומת מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully