וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה הופעתו הראשונה של איבגי מאז שחרורו מהכלא: "הוא לא הודה ולא התנצל"

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 9:45

השחקן, ששוחרר לפני מספר חודשים מהכלא לאחר שריצה מאסר בעקבות הרשעתו במעשים מגונים והטרדה מינית, היה אמור להשתתף במופע בתיאטרון תמונע של להקת רוק. אלא שמנכ"ל תמונע החליט לבטל את השתתפותו: " קיבלתי גל גדול של תגובות מיוצרים שאמרו לי שזה לא נכון שנעשה את זה"

בווידאו: השחקן משה איבגי משתחרר מכלא חרמון/צילום סטילס: פלאש 90, צילם וידאו: מערכת וואלה!

בוטלה חזרתו המתוכננת של השחקן משה איבגי לבמה. השחקן, ששוחרר לפני מספר חודשים מהכלא לאחר שריצה מאסר בעקבות הרשעתו במעשים מגונים והטרדה מינית, היה אמור להשתתף במופע בתיאטרון תמונע של להקת הרוק THE WHITE RABBIT BAND שמבצעת קאברים לשירי רוק פסיכדלי משנות ה-60, אולם לאור הביקורת שהושמעה - החליט מנכ"ל תיאטרון תמונע אילן רוזנטל לבטל את השתתפותו של איבגי.

"ביטלתי את הופעתו של איבגי בתמונע, הוא לא הודה ולא התנצל ולא צריך להיות בזה", אומר לוואלה! תרבות אילן רוזנטל, מנכ"ל תמונע. "יש לי בערך אלף מופעים בתיאטרון בשנה וזה נכנס איכשהו. איבגי נכנס בדלת האחורית כי זה מופע רוק, לכן לא הייתי מודע לזה. כנראה מישהו מהלהקה מכיר אותו. בימים האחרונים קיבלתי גל גדול של תגובות מיוצרים שאמרו לי שזה לא נכון שנעשה את זה. ברגע שהבנתי את הסיטואציה החלטתי לבטל את השתתפותו של איבגי. מאחר והוא עשה את מה שעשה, הורשע, לא הודה במעשיו ולא התנצל באמת, חשבתי שלא ראוי שהוא יופיע בתיאטרון. זה ברור שהוא לא צריך להיות בזה".

לאחר כ-5 חודשים איבגי השתחרר מהכלא: היחס היה הוגן, יש הרבה מה ללמוד  
14.3.22. פול
משה איבגי/פול

איבגי, שהשתחרר לפני שמונה חודשים מהכלא, היה אמור כאמור להשתתף במופע משותף עם להקת the white rabbit. בריאיון לגלי צה"ל שהתקיים הבוקר, בטרם בוטלה השתתפותו של איבגי, אמרה סולנית הלהקה ויוזמת המופע מאיה רקח: "הוא פשוט אדם מדהים. אני לא מסכימה עם שום דבר שעליו הוא הורשע והודה, אבל אני אומרת די. הוא חוזר לחברה אז הוא חוזר לחברה, ואני שמחה לארח אותו גם בהופעה שלי".

באשר לפגיעה ברגשות הנפגעות אמרה: "דיברתי עם אחת המתלוננות, אני מבינה את הצד הזה, אני מקבלת ומכבדת, ואפילו נהיינו חברות. הכרנו בגלל המופע, היא שלחה לי הודעות נאצה, ואני לא מזלזלת בעבירות עצמן אבל אני חושבת שסוג העבירות שהוא עבר וסוג הענישה ההולמת שהוא ריצה, צריך לתת לו את הצ'אנס לחזור לחברה ולחזור לחיים".

במסגרת פרשת איבגי, שנחשפה בוואלה! תרבות בפברואר 2016, נחשפו טענות לעשרות הטרדות ותקיפות מיניות מצד השחקן, 12 מתוכן בוואלה! תרבות, וגם טענות לכמה מקרים בהם גרם השחקן לפיטורים מההפקה לנשים שעבדו איתו והדפו את תקיפתו המינית.

  • עוד באותו נושא:
  • משה איבגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully