וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר האגדי ג'רי לי לואיס, אחד מחלוצי הרוקנרול, הלך לעולמו בגיל 87

עודכן לאחרונה: 28.10.2022 / 20:17

ג'רי לי לואיס הוא אחד מחלוצי הרוק האמריקאי. להיטיו הרבים הפכו לקלאסיקות רוק ובשנת 1989 הוענק לו כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. בשנת 2005 קיבל פרס גראמי על מפעל חייו

ג'רי לי לואיס. AP
ג'רי לי לואיס/AP

הזמר ג'רי לי לואיס, אחד מחלוצי הרוקנרול, הלך לעולמו בגיל 87.

ג'רי לי לואיס הוא אחד מחלוצי הרוק האמריקאי. להיטיו הרבים הפכו לקלאסיקות רוק ובשנת 1989 הוענק לו כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. בשנת 2005 קיבל פרס גראמי על מפעל חייו. בצעירותו נודע לואיס גם בזכות הופעותיו הפרועות וסגנונו הייחודי בנגינת פסנתר. פעם אחת הוא אף הצית את הפסנתר באש בסוף הופעתו. בין יתר להיטיו: "Whole Lotta Shakin' Going On" ו-"Great Balls of Fire".

ג'רי לי לואיס הוציא עשרות אלבומים שחלקם הפכו לקלאסיקות. בשנת 2010 יצא אלבומו ה-40 שנקרא "Mean Old Man". גם הוא, כמו קודמו, מכיל דואטים עם כוכבי רוק אחרים, ביניהם: מיק ג'אגר, קית' ריצ'רדס, רוני ווד, רינגו סטאר, אריק קלפטון, ווילי נלסון, סולומון בורק, קיד רוק, סלאש, ג'ון בריאון ועוד ועוד. לואיס היה נשוי שבע פעמים והיה ידוע בזכות אורח חייו הפרוע. לצורך הדוגמא, אשתו השלישית הייתה בת 13 בלבד, דבר שגרם לסערה ענקית שבגללה הוא הוחרם בתחנות הרדיו.

לפני כחמש שנים דווח כי לואיס תובע את בתו בטענה שהתעללה בו במשך שנים. הזמר טען כי בתו פיבי סיממה אותו במשך שנים על ידי "קוקטייל קטלני של תרופות פסיכיאטריות" כדי שתוכל לשלוט בו, וכן בודדה אותו מהחברה כשכפתה עליו לגור בבית מעופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully