וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות סרטים ב-10 שקלים בלבד: מה צפוי ביום הקולנוע בחמישי הקרוב?

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 13:19

יום הקולנוע ישוב בחמישי, ובו ניתן יהיה לצפות ב-30 סרטים בינלאומיים וישראליים בבתי הקולנוע במחיר של 10 ש"ח לכרטיס. בין השאר יוצגו הסרטים "השתיקה", "בחורים טובים", "קריוקי", "סינמה סבאיא", "כרטיס לגן עדן", "אל תדאגי יקירתי" ו"בלאק אדם"

מתוך הסרט "השתיקה"/סרטי יונייטד קינג

יום הקולנוע חוזר בחמישי הקרוב (3 בנובמבר), ובמסגרתו ניתן יהיה לצפות ב-30 סרטים בינלאומיים וישראליים בבתי הקולנוע בארץ במחיר של עשרה שקלים לכרטיס.

ביום הקולנוע, שיזמה התאחדות ענף הקולנוע בישראל, יוקרנו בין השאר הסרטים הישראלים "השתיקה", סרטו החדש של שמי זרחין, "בחורים טובים" של ארז תדמור, "קריוקי" של משה רוזנטל, "שאיפה לחיים" של אסף אבירי ומתן גוגנהיים ו"סינמה סבאיא" בבימויה של אורית פוקס רותם - זוכה פרס אופיר לסרט הטוב ביותר של השנה ונציג ישראל לפרס הסרט הזר באוסקר.

בנוסף, יעלו לאקרנים הסרטים הבינלאומיים "כרטיס לגן עדן" עם ג'ורג' קלוני וג'וליה רוברטס, "גברת האריס נוסעת לפריז" בכיכובה של לסלי מנוויל, "אל תדאגי יקירתי" בו משחק הארי סטיילס ו"בלאק אדם" עם דה רוק.

מתוך הסרט "סינמה סבאיא". אלה ברק וגרין פרודקשנס,
מתוך הסרט "סינמה סבאיא" שיוקרן ביום הקולנוע/אלה ברק וגרין פרודקשנס

בניגוד ליום הקולנוע המוקדש לסרטים בינלאומיים וישראלים שיתקיים השבוע, בסוף אוגוסט נודע על ביטולו של יום הקולנוע שמוקדש לסרטים ישראליים בלבד ונועד להתקיים ב-14 בספטמבר, וגם בו אמורים היו להיות מוקרנים סרטים בעשרה שקלים בלבד. על רקע קשיי ההתאוששות של ענף הקולנוע ממשבר הקורונה, הוחלט לקיים השנה את יום הקולנוע הישראלי פעמיים. הפעם הראשונה התקיימה בפברואר, והשנייה בספטמבר בוטלה. בהארץ פורסם כי הביטול נבע משילוב של עיניים גדולות מצד משרד פרסום ובירוקרטיה ממשלתית. במשרד התרבות מסרו אז כי הם מקווים שיצליחו לקיים את האירוע עד סוף השנה, ועוד לא ברור אם זה יקרה. ביום רביעי משרד התרבות פרסם מכרז להפקת יום הקולנוע הישראלי, אליו ניתן להגיש הצעות עד 24 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully