וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנליסט בערוץ 14 הזהיר את נתניהו: "אל תשתה מהכוס הזו, היא של איילת שקד"

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 10:46

איש התקשורת ופאנליסט ערוץ 14 ידידיה מאיר עורר סערה כשפנה במהלך ריאיון בערוץ ליו"ר האופוזיציה ואמר לו "אל תשתה מהכוס הזו, היא של שקד". שקד: "עכשיו אני חולה מדבקת? אתה משפיל את עצמך, לא אותי". מאיר: "סתם בדיחה שניסתה להתכתב באופן מגושם עם שתיית מנדטים"

בווידאו: שקד מבהירה: "לא פורשת, תפסיקו לירות בנגמ"ש"/צילום: ניב אהרונסון

סערה בכוס מים? איש התקשורת ידידיה מאיר, שישב אתמול בפאנל של ערוץ 14, עורר סערה כשפנה במהלך ריאיון בערוץ ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ואמר לו - "קודם אני רוצה להזהיר אותך לא לשתות מים מהכוס הזאת כי זה של איילת שקד". נתניהו עצמו לא הגיב לדברים של מאיר.

שרת הפנים איילת שקד הגיבה בזעם על דבריו של מאיר: "עכשיו אני גם חולה מדבקת. לא אותי אתה משפיל, אלא את עצמך. אבל הכי חשוב שבטור שלך ביום חמישי תכתוב בדבקות על אהבת ישראל. ניפגש בקלפי".

ח"כ יום טוב כלפון מהבית היהודי הגיב בכעס אף הוא: ''ידידיה מאיר מציג את הפער הכי גדול בין בן אדם שמטיף מדי שבוע לערכיות, לטהרנות, לאהבת ישראל, לתורה, לבין התנהגות אישית שעושה בדיוק ההפך ועוברת על כל גבול. הכלל הראשון בחינוך זו דוגמה אישית. ידידיה‬⁩ - אל תנסה לחנך אחרים כשאתה בעצמך מתנהג בחוסר דרך ארץ ופוגע בכבוד הבריות''.

הצהרת יו"ר הבית היהודי, איילת שקד בכפר המכבייה 25 באוקטבר 2022. ראובן קסטרו
איילת שקד/ראובן קסטרו

ידידיה מאיר מיהר להגיב לשרה שקד ולהבהיר את דבריו: "אז עכשיו את עושה ספין על בדיחה לא מוצלחת שלי? מי אמר מחלה מדבקת? הלו? חס וחלילה. סתם בדיחה שניסתה להתכתב באופן מגושם עם שתיית מנדטים, סליחה. ובטור השבוע נראה לי שאסכם איך מועמדת מבטיחה להנהגת הימין הרסה הכול בעשר אצבעות, לה ולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully