וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפסנתר, מחווה ליוסי בנאי: 7 המלצות לתחילת נובמבר

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 12:48

פסטיבל הפסנתר חוזר לתל אביב גם כמה הופעות שאסור לפספס, סדרת המהפכה של האופרה הישראלית פותחת עונה עם ערב שמוקדש ליוסי בנאי - ועוד כמה המלצות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

פסטיבל הפסנתר

הפסטיבל האהוב חוזר כמדי שנה עם מיטב ההופעות, שרובן מבוססות - איך לא - על פסנתר. בין השאר יופיעו שמות גדולים כרמי קלינשטיין, קרן פלס, ארקדי דוכין (שישיר ויסוצקי), דני בסן שישיר רוטבליט, ליילי, יהוא ירון, זהבה בן ו"המשקפיים של נויפלד" (הפרויקט של המוזיקאי שמוליק נויפלד שיארח את גלי עטרי, משה פרץ, ארקדי דוכין, ירמי קפלן, ישי לוי, ואלרי חמאתי, קובי אפללו, בן ארצי, מיקה קרני ועוד). לצד אלו יופיעו גם שמות של אמנים צעירים ומסקרנים כמו להקת "חשש אמיתי" שיארחו את יובל מנדלסון ועדי קשת כהן, גל דה פז ועומר דץ (שיופיע עם אביו משה).

מתי? 3-5 בנובמבר (מלבד הופעתו של קלינשטיין ב-9 בנובמבר)

איפה? מוזיאון תל אביב (ועוד כמה מקומות בתל אביב)

ויו פארקה טורה

המוזיקאי האפריקאי, שותפם לשעבר של להקת Khruangbin ועידן רייכל ובנו של האמן האפריקאי הגדול בכל הזמנים עלי פארקה טורה, מגיע לראשונה להופיע בתל אביב.

טורה מגיע לישראל לאחר שבתחילת השנה הוציא את "Les Racines" שנחשב בקרב המעריצים לאלבומו היצירתי ביותר.

מתי? 9 בנובמבר

איפה? בארבי, תל אביב

פסטיבל קיפוד הזהב

פסטיבל קיפוד הזהב, החגיגה השנתית של התיאטרון העצמאי והפרינג', ייערך גם השנה ויוצגו בו 16 הצגות שעלו לגמר פרס "קיפוד הזהב", לצד מפגשים עם יוצרים ואירועים מיוחדים. השנה יקחו לראשונה חלק בפסטיבל גם מבחר הצגות תיאטרון רחוב, המתמודדות על פרסי "קיפוד הזהב" בקטגוריות מיוחדות. ביום האחרון של הפסטיבל ייערך טקס פרסי קיפוד הזהב המסורתי, שבו יחולקו פרסים בקטגוריות השונות למיטב יוצרי התיאטרון העצמאי והפרינג'.

מתי? 6-18 נובמבר

איפה? רחבי תל אביב

סיפורי הופמן

האופרה הישראלית פותחת את העונה עם "סיפורי הופמן" מאת אופנבך בבימויו של סטפנו פודה ובניצוחו של דן אטינגר. העלילה עוסקת בדמותו של הופמן ומתארת את סיפור אהבותיו הכושלות של הופמן הנאבק עם אובדן היצירתיות שלו בעוד המוזה שלו דוחקת בו להתעשת ולחזור ליצור.

מתי? 6-18 בנובמבר

איפה? בית האופרה, תל אביב

אל סטיוארט

שנה אחרי שנאלץ לבטל את הטור העולמי שלו בעקבות התפרצות הקורונה, יופיע המוזיקאי וזמר הפולק-רוק לראשונה בישראל. סטיוארט, החתום על להיטים כמו "Year of the cat" ו-"On the border", נחשב לדמות מפתח בהתפתחות המוזיקה הבריטית ועבד עם גדולי האמנים.

מתי? 8 בנובמבר

איפה? האנגר 11 תל אביב

יוסי בנאי ותזמורת המהפכה

סדרת המהפכה של האופרה הישראלית פותחת עונה עם ערב שמוקדש לאמן שהפך לאגדה עוד בחייו: יוסי בנאי. אל התזמורת תצטרף שותפתו לבמה של יוסי בנאי לאורך שנים רבות - השחקנית האגדית רבקה מיכאלי. ויתארחו גם אניה בוקשטיין ואבי גרייניק בקטעי משחק ושירה.

מתי? 9 בנובמבר

איפה? בית האופרה, תל אביב

התזמורת הפילהרמונית של זגרב

התזמורת הפילהרמונית של זגרב, התזמורה הבכירה בקרואטיה מגיעה לביקור בישראל, עם תכנית מיוחדת ומגוונת. ביקור התזמורת מתקיים בתמיכת ממשלת קרואטיה. חלקו הראשון של הקונצרטו יוקדש ליצירה ישראלית הורה מתוך הפואמה הסימפונית "עמק" מאת מרק לברי. ומבחר יצירות מאת מלחנים ומלחינות קרואטיים. יצירות לתזמורת ולזמרת סופראן ותזמרות. בהן יצירה של המלחין איבו יוסיפוביץ', אחד המלחינים הבולטים בקראוטיה שכיהן מספר שנים כנשיא המדינה.

מתי? 7 בנובמבר

איפה? אולם הנרי קראון תיאטרון ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully