וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי ויליאמס עף על נגה ארז: "אפשר שהיא תהיה הדבר הגדול הבא?"

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 22:30

הזמר הבריטי הפופולרי רובי ויליאמס פרסם בעמוד הטוויטר שלו, המונה כ-2 וחצי מיליון עוקבים, את השיר Nails של המוזיקאית הישראלית נגה ארז וכתב: "אפשר שהאישה הזאת תהיה הדבר הגדול הבא? שואל בשביל חבר". נגה עצמה הגיבה לרובי: "האישה הזו אוהבת אותך!"

נגה ארז מבצעת את "End of the Road", המצעד השנתי של גלגלצ וואלה תשפ"א/וואלה

גאווה ענקית: הזמר הבריטי הפופולרי רובי ויליאמס פרסם בעמוד הטוויטר שלו, המונה כ-2 וחצי מיליון עוקבים, את השיר Nails של המוזיקאית הישראלית נגה ארז וכתב: "אפשר שהאישה הזאת תהיה הדבר הגדול הבא? שואל בשביל חבר". רבים הגיבו לו בעמוד, וביניהם גם נגה ארז עצמה שכתבה: "היי רובי, האישה הזו אוהבת אותך!". במקביל היא צייצה מחדש את מה שוויליאמס צייץ, וכתבה: "מה קרה פה כרגע?!".

נגה ארז כבר הפכה לשם דבר בפיהם של אמנים גדולים מחו"ל. וויזר אירחו אותה בשלהי אוגוסט בגרסה לשירם "Records", וכשבועיים אחרי כן מיסי אליוט האיקונית שיתפה איתה פעולה ברמיקס לשיר "Nails" מאלבומם האחרון של ארז ושותפה אורי רוסו. מיסי אליוט אף הסבירה על סוד החיבור עם נגה: "לנגה יש נתיב משלה וסגנון מיוחד. כששלחו לי את השיר שלה, חשבתי שהסגנונות שלנו משתלבים בצורה מושלמת. כדי לשים עין עליה". עוד ביולי הקדימה אותם בריטני ספירס והעלתה סרטון שלה לאינסטגרם רוקדת לצלילי אותו "Nails".

הכיבוש של ארז מעבר לים החל כבר לפני שש שנים, כש-"Dance While You Shoot" כיכב בפרסומת של אפל. שיריה ממשיכים להפציע בפסקולים שונים, וב-2022 לבדה שירים מאלבומה האחרון הופיעו בסדרות כמו "בייבי", "תושב חוץ" ולאחרונה גם ב"הבן הממזר והשטן עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully