וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלבבות שלנו כבדים": המחווה של בקסטריט בויז לארון קרטר גרמה לקהל לדמוע. צפו

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 9:37

בהופעה אתמול בלונדון הקדישה בקסטריט בויז מספר מילים ושיר לארון קרטר, אחיו הקטן של חבר הלהקה ניק. "כולנו גדלנו יחד. עברנו רגעי התרוממות ושפל, עליות ומורדות". צפו

ארון קרטר בהופעה, פברואר 2022. Gabe Ginsberg/Getty Images, GettyImages
"אחד מבני המשפחה שלנו". ארון קרטר המנוח/GettyImages, Gabe Ginsberg/Getty Images

יממה אחרי מותו של ארון קרטר בגיל 34, להקתו של אחיו ניק, בקסטריט בויז, הופיעה אתמול (ראשון) בלונדון והקדישה למנוח מחווה שגרמה לקהל לדמוע. תמונה של ארון הוצגה על המסך הגדול לזכרו, עם הכיתוב "ארון קרטר 1987-2022". חבריו ללהקה של ניק חלקו איתו חיבוקים וטפיחות על השכם כשדיברו על ארון בשמו.

"כולנו גדלנו יחד. עברנו רגעי התרוממות ושפל, עליות ומורדות. אתם עברתם את זה איתנו, אנחנו עברנו את זה איתכם", אמר קווין ריצ'רדסון לקהל. "הלילה הלבבות שלנו קצת כבדים כי איבדנו את אחד מבני המשפחה שלנו אתמול. רק רצינו למצוא רגע בהופעה שלנו להתייחס אליו. אחיו הקטן של ניק, ארון קרטר, נפטר אתמול. הוא חלק מהמשפחה שלנו. אנחנו מודים לכם על כל האהבה שלכם, כל איחולי הטוב וכל התמיכה שלכם".

האווי דורו אמר אז: "אנחנו רוצים להקדיש את השיר הבא הזה לאחינו הקטן ארון קרטר", והלהקה החלה לשיר בא-קפלה את "Breath", מתוך אלבומם "DNA" מ-2019, לזכרו של ארון. לפי עדותה בטוויטר של אחת הצופות, אף עין לא נשארה יבשה.

ארון קרטר מת בשבת בנסיבות שעדיין לא פורסמו, אולם הוא נאבק שנים במחלות נפש והתמכרויות. הוא עצמו היה זמר פופ שגם זכה בשנת 2000 ללהיטים "Aaron's Party (Come Get It)" ו-"That's How I Beat Shaq".

מוקדם יותר אתמול פרסם ניק באינסטגרם פוסט פרידה מארון: "הלב שלי שבור", כתב. "למרות שלאחי ולי הייתה מערכת יחסים מסובכת, האהבה שלי אליו מעולם לא דעכה. תמיד אחזתי בתקווה שהוא איכשהו, מתישהו ירצה ללכת בדרך בריאה ובסופו של דבר למצוא את העזרה שהוא כל כך זקוק לה. לפעמים אנחנו רוצים להאשים מישהו או משהו בהפסד, אבל האמת היא שהתמכרות ומחלות נפש הן הנבל האמיתי כאן. אני אתגעגע לאחי יותר מכפי שמישהו אי פעם יידע. אני אוהב אותך צ'יז. עכשיו אתה סוף סוף יכול לקבל את השלווה שמעולם לא הצלחת למצוא כאן עלי אדמות. אני אוהב אותך, אחי התינוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully