וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על עודד בן עמי שראיין את ברוך מרזל ביום השנה לרצח רבין: "מזל שכהנא לא בחיים"

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 14:18

פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל התארח אתמול בתכנית "שש עם עודד בן עמי" כדי להתראיין על חברו איתמר בן גביר, מה שעורר תגובות זעם בקרב גולשים: "כמו נרקומן שצריך להגדיל את המינון, כך ערוץ 12. סיים להכשיר את בן גביר, ועבר להכשיר את ברוך מרזל"

בווידאו: הצהרתו של איתמר בן גביר/מערכת וואלה!

פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל התארח אתמול בתכנית "שש עם עודד בן עמי" כדי להתראיין על חברו ושותפו לדרך, חבר הכנסת איתמר בן גביר, ועל התאמתו לתפקיד השר לביטחון פנים. במקביל התקיים אתמול טקס האזכרה הממלכתי בהר הרצל לציון 27 שנה לרצח רבין, מה שעורר זעם רב בקרב צופי התכנית.

העיתונאי והמגיש זוהר ישראל, לדוגמא, כתב: "עכשיו גם ברוך מרזל הוא מרואיין לג'יט באולפנים ועוד ביום השנה לרצח רבין. נו, מזל שכהנא לא בין החיים אחרת גם הוא היה אורח מבוקש במהדורות". רועי נוימן צייץ: "המרואיין המרכזי על רצח רבין ב-12 הוא ברוך מרזל שמדבר על דרכו של כהנא. זהו, לשם הגענו". גולש אחר צייץ: "כמו נרקומן שצריך להגדיל את המינון, כך ערוץ 12. סיים להכשיר את בן גביר, ועבר להכשיר את ברוך מרזל".

עידו דמבין, מנכ"ל מכון מולד, כתב בפייסבוק: "טוב, אם איתמר בן גביר לגיטימי, אני מניח שגם ברוך מרזל - אדם שנפסל מריצה לכנסת והורחק מפייסבוק לאחר שהוגדר מסוכן בעקבות תמיכתו בארגוני הטרור "כך" ו"כהנא חי" - הוא לגיטימי. לא ככה, חדשות 12? מה השלב הבא? סיאנס בשידור ישיר עם ברוך גולדשטיין? ראיון מיוחד מהכלא עם יגאל עמיר?".

יצויין כי עודד בן עמי אמנם לא הזמין את מרזל כדי לדבר על הרצח אלא על "מקורבו" בן גביר, אולם מהר מאד התברר שהשניים כבר לא בקשר הדוק ולא שוחחו זמן רב.

  • עוד באותו נושא:
  • ברוך מרזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully