וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר לב: כוכב "קרוקודיל דנדי" השברירי רוצה לחזור הביתה

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 11:32

בראיון נדיר הודה פול הוגאן בן ה-83 שהוא "מתפרק" ורוצה נואשות לחזור הביתה לאוסטרליה. כוכב סדרת סרטי "קרוקודיל דנדי" נראה שברירי והוא מודה שבריאותו מדרדרת במהירות: הוא כה חלש עד שהוא לא מצליח אפילו לפתוח צנצנת, יש לו 'אפס אחוזי שומן בגוף' והוא עם קוצב לב

הטריילר לסרט "קרוקודייל דנדי"/Paramount

כוכב סדרת סרטי "קרוקודיל דנדי", פול הוגאן, חשף את מאבקו המתיש במצבו הבריאותי המתדרדר, והודה שהוא נואש לבלות את שנותיו האחרונות בביתו שבאוסטרליה. השחקן והקומיקאי בן ה-83 אמר את הדברים בראיון שהעניק למגישה טרייסי גרימשאו - שזה הראיון האחרון שלה לפני שהיא עוזבת את "A Current Affair", תוכנית הדגל של ערוץ תשע האוסטרלי אחרי 17 שנים.

הוגאן, המתגורר כיום בלוס אנג'לס, קליפורניה, עם בנו צ'אנס בן ה-24, אמר שהוא חלש מדי מכדי לפתוח צנצנת, יש לו "אפס אחוזי שומן בגוף" ולאחרונה הותקן לו קוצב לב. "הייתי במצב טוב יותר. הייתה לי בעיה באבי העורקים בכליה והטיפול תיקן אותה, אבל כיווץ אותי", אמר הוגאן.

צפו בראיון קורע הלב

הוגאן הסביר כי היה לו פיברוזיס רטרופריטוניאלי (פיברוזיס של אחורי הצפק) שזה למעשה גידול שפיר שעטף את אבי העורקים בבטן ולחץ על הכלייה שלו. "לא מעט חברים שלי שנמצאים בדיאטה שונאים אותי בגלל שאני מנסה לאכול כל מה ששמנוני שאפשר לחשוב עליו. כל מה שאסור להם. אני לא מצליח לעלות אפילו גרם," הוא הוסיף.

הוא מטופל בהורמוני קורטיקוסטרואידים כדי להקטין את הגידול, אבל כעת הוא צריך להחזיר לעצמו את כוחותיו לאחר שמצבו הבריאותי שינה באופן דרמטי את מבנה הגוף שלו. הוגאן אמר שהטיפול בסטרואידים היה גרוע יותר מהמחלה עצמה. "הם מכווצים את השרירים שלך והם אמורים להשמין אותך, אבל נהייתי רזה יותר ויותר ויותר", גילה הוגאן. "עכשיו אני מנסה לשים על עצמי קצת שומן... כי מרגישים יותר מדי את הקור יותר כשאין לך שומן בגוף." להוגאן גם הותקן קוצב לב והוא מתאר את מצבו כ"מוחזק יחד בחוטים רופפים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ככה הוא נראה בשיא התהילה

קרורודיל דנדי. Paramount,
קרורודיל דנדי/Paramount

וככה הוא נראה היום

פול הוגאן כוכב סרטי "קרוקודיל דנדי". a-current-affair, צילום מסך
פול הוגאן כוכב סרטי "קרוקודיל דנדי"/צילום מסך, a-current-affair

השחקן זוכה גלובוס הזהב אמר שהוא תמיד שמר על הכושר הגופני שלו עד גיל 79, והודה שהוא בר מזל שהיה בריא כל כך הרבה זמן. "עדיין הייתי בכושר. עדיין הייתי מנצח את רוב בני ה-40", הוא אמר. "ואז הגעתי לגיל 80 וזה מקסים שאומרים ש'להגיע לגיל 80 זה לא בשביל אנשים חלשים' כי באמת אז הדברים מתחילים להתפרק".

הוגאן סיפר שהוא נואש לחזור הביתה לאוסטרליה בזמן שבריאותו ממשיכה להתדרדר, אבל הוא מסביר שהוא לא יכול להשאיר את בנו צ'אנס לבדו בקליפורניה. צ'אנס הוא בנו המשותף עם אשתו לשעבר לינדה קוזלובסקי, ששיחקה לצידו בסרטי "קרוקודיל דנדי".

פול הוגאן עם אשתו לשעבר  לינדה קוזלובסקי, ששיחקה לצידו בסרטי "קרוקודיל דנדי ובנם המשותף צ'אנס. GettyImages
פול הוגאן עם אשתו לשעבר לינדה קוזלובסקי, ששיחקה לצידו בסרטי "קרוקודיל דנדי ובנם המשותף צ'אנס/GettyImages

'אני לא במקום שבו נועדתי להיות, אבל אסור לי להתלונן על שום דבר', הוא אמר. "היו לי חיים כל כך טובים. קרו לי כל כך הרבה דברים נפלאים בלי שהייתי ראוי להם אז אני לא צריך להתלונן - אבל, כן, באופן אידיאלי הייתי מעדיף לחזור לסידני כי אני מתגעגע לשאר המשפחה שלי שם.'

הוגאן חשף שהוא "מתגעגע הביתה במשך שנים. אני מתגעגע לאנשים, לאווירה - ויש משהו שאתה פשוט לא יכול לשים עליו את האצבע, אבל יש משהו באוסטרליה שהוא ידידותי ונינוח יותר. הם אף פעם לא לוקחים את עצמם ברצינות - אין שם יהירות כמו שיש במקומות אחרים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully