וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה פסיכי": מעריץ ישראלי של וואן ריפבליק שר עם הלהקה בשתי הופעות

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 0:20

מעריץ ישראלי של להקת וואן ריפבליק הגשים פעמיים את חלומו לשיר עם הלהקה בהופעותיה בתוך שלושה ימים - קודם בוינה, ואמש בראשון לציון. המעריץ, אילון קראוסהר, אומר לוואלה! תרבות: "זה הרגיש לי קטע פסיכי. זה היה הכי ספונטני ולא מבויים"

ריאן טדר, סולן להקת וואן ריפבליק, בעת הופעתם בלייב פארק ראשון לציון מעלה לבמה מעריץ ישראלי שביקש בעזרת שלט לשיר איתם/יח"צ

מעריץ ישראלי של להקת וואן ריפבליק שביקש לשיר עם הלהקה בהופעותיה הגשים את החלום הזה בשתי הופעות שונות בתוך שלושה ימים. המעריץ הוא אילון קראוסהר, בן 25 מפתח תקווה שעובד בשיווק דיגיטלי לאמנים. הפעם הראשונה קרתה לאחר שטס לצפות בלהקה בווינה, בהופעה שהתקיימה במוצאי שבת. הוא החזיק שלט בידו שבו פנה לסולן ריאן טדר וביקש לשיר עם הלהקה את שירם "Sunshine". טדר הבחין בו, ירד לקהל ואפשר לו להשתתף בשיר עם קטע ראפ. אמש (שלישי) הוא עשה זאת בפעם השנייה, בהופעת הלהקה בלייב פארק ראשון לציון - כשהפעם טדר גם העלה אותו לבמה באותו שיר, להפתעת הקהל (צפו בקטע - מעל).

"הייתי בווינה עם שלט, שמבקש לעשות את הקטע הזה על הבמה ביחד איתו", אומר קראוסהר לוואלה! תרבות. "בהתחלה ריאן ראה את השלט, היה קצת מופתע ולא כל כך הגיב. ואז, בשיר לפני, הוא הצביע עליי, ועושה סימן של אוקיי, סבבה. השיר המדובר התחיל ובהתחלה לא קורה כלום. ואז הוא יורד עם המיקרופון וזה פשוט קרה. זה הרגיש לי קטע פסיכי".

"הערב מאוד מאוד קיוויתי שזה ישוחזר ויקרה, אבל לא ידעתי אם יש סיכוי, אם הוא בעניין ואם זה יכול לקרות. החזקתי את השלט באיזשהו שלב בהופעה. לא קיבלתי תגובה עד השיר לפני, אז הוא סימן לי אוקיי. ובשנייה שהשיר התחיל הוא שולף אותי מהקהל, לוקח אותי לבמה - ואז זה קרה!".

אילון קראוסהר, מעריץ ישראלי של להקת וואן ריפבליק, בהופעתה בלייב פארק ראשון לציון ב-8 בנובמבר 2022, החזיק שלט שביקש לשיר איתם. הסולן ריאן טדר הגשים את חלומו והעלה אותו לבמה. יח"צ,
אילון קראוסהר, מעריץ ישראלי של להקת וואן ריפבליק, בהופעתה בלייב פארק ראשון לציון, מחזיק שלט שביקש לשיר איתם. הסולן ריאן טדר הגשים את חלומו והעלה אותו לבמה/יח"צ

היה מי שהעלה את התהייה אם זה היה קטע מבויים ולא באמת ספונטני.

"הלוואי שהייתי בכזה קשר טוב עם הלהקה כדי שיגידו לי בוא נעשה את זה מבויים. זה היה הכי ספונטני ואותנטי, והכי לא ציפיתי לזה - אבל מאוד מחמיא!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully